oberwolf 87 Опубліковано 2 жовтня, 2014 Это заглушка от крюка. :yes: Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Maris 607 Опубліковано 2 жовтня, 2014 Это заглушка от крюка. Почему то думал что она квадратная у нас... Эту заглушку наверное только стырить у кого то))) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
wile_e 562 Опубліковано 2 жовтня, 2014 Научи-научи. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
wile_e 562 Опубліковано 2 жовтня, 2014 Надо говорить сходи в салон - там ещё бывают рестайлы :) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
dima150777 1 667 Опубліковано 2 жовтня, 2014 Может стоит обратиться к волшебнику ВИРО... http://soul-club.in.ua/topic/688-o-soul-e-mia/page__st__40#entry16293 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
viro 799 Опубліковано 2 жовтня, 2014 совершенно нормально продается эта заглушка. Примерно за доляр. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Patric 12 Опубліковано 18 січня, 2016 Загорелся чек, поехал к электрику, выяснилось что пробивает по 4 целиндрам, вкрутили новые свечи ошибка пропала. После поехал на калибровку ГБО подключили обд сканер - ошибки те же 301, 302,303,304. Чек уже не горит но показывает нарушение порядка зажигания целиндров. Посоветовали поехать к оффициалам , проверить еще раз электрику(может катушки зажигания накрылись) и проверить сочетание меток двигателя. У кого какие мысли? Буду благодарен дельным советам! на завтра записался на сто 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Androll 1 134 Опубліковано 18 січня, 2016 Ошибки сбросили? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Patric 12 Опубліковано 18 січня, 2016 сбрасывали несколько раз Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Androll 1 134 Опубліковано 18 січня, 2016 Чем сбрасывали? Некоторые сканеры не сбрасывают, хотя бодро рапортуют что ошибки сброшены. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Patric 12 Опубліковано 18 січня, 2016 не знаб чем, но чек гореть перестал, потом снова загорался. После замены свечей не горел но сканер показывает ошибку Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 1 жовтня, 2016 ... Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 1 жовтня, 2016 Вже місяць -два точно помітив помокріння масляне на двигуні. Подумав що герметик положив криво після того коли кришку грм знімав. Так вже проïхав після того 100тис.км. Викрутив болт кришки, що у маслі - сухий. Чи не може це бути що соплить прокладка головки блока? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Lunix 18 Опубліковано 2 жовтня, 2016 У меня в том самом месте тоже масло пробило герметик, оказалось вышел из строя натяжитель цепи. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 2 жовтня, 2016 У меня в том самом месте тоже масло пробило герметик, оказалось вышел из строя натяжитель цепи.Питання. Як він може вийти з ладу та впливати на прокладку?!Компресія у мене норм, свічки норм (білі після 35тис. км на газу) Мокріє як я зрозумів там де на фото вказав. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Core2 28 Опубліковано 2 жовтня, 2016 Загорелся чек, поехал к электрику, выяснилось что пробивает по 4 целиндрам, вкрутили новые свечи ошибка пропала. После поехал на калибровку ГБО подключили обд сканер - ошибки те же 301, 302,303,304. Чек уже не горит но показывает нарушение порядка зажигания целиндров. Посоветовали поехать к оффициалам , проверить еще раз электрику(может катушки зажигания накрылись) и проверить сочетание меток двигателя. У кого какие мысли? Буду благодарен дельным советам! на завтра записался на сто Друже , а как машина себя ведет....? вибрация есть? - типа троит.... Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 4 жовтня, 2016 Patric? Котушки дуже легко перевірити. По ізолятору видно чи прогоріли чи ні. Інших варіантів не буває. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Patric 12 Опубліковано 4 жовтня, 2016 Проблема была в одной из форсунок ГБО. Машина троила и медленее ускорялась. Уже все исправил. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
viro 799 Опубліковано 4 жовтня, 2016 Проблема была в одной из форсунок ГБО. Машина троила и медленее ускорялась. Уже все исправил. Очевидно была обедненная смесь, срабатывал датчик детонации и все рубил на корню. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Patric 12 Опубліковано 4 жовтня, 2016 Очевидно была обедненная смесь, срабатывал датчик детонации и все рубил на корню. Да так и было В последнее время заметил что 1 и 2-я передачи как то с трудом включаются. Ослбенно с утра, после того как машина постоит. Какие мысли есть по этому поводу? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти