-
Публикации
620 -
Зарегистрирован
-
Посещение
-
Дней в лидерах
26
Последний раз mrdi10 выиграл 26 декабря 2018
Публикации mrdi10 были самыми популярными!
Репутация
124 РепутацияО mrdi10
-
Звание
Виталька :)
- День рождения 13.04.1985
Информация
-
Имя
Ветал
-
Пол
Мужчина
-
Город
Полтава
-
Авто
КИА Соул
Посетители профиля
Блок посетителей профиля отключен и не будет отображаться другим пользователям
-
Та як би то у резині або у підшипнику була б справа)) це як радість було б.. але все ж не у цьому(
-
Доброго усім дня) У мене з'явилася проблемка... Вібрація з правої сторони. Я замінив шрус внутрішній та зовнішній....нф не допомогло. Я піднімав машину, підперши ричаги у робочому положенні, щоб не уграть шруси)) і заводив авто ввімкнувши передачу..Помітив вібрацію приводних валів. Так як права сторона довша, мабуть тому, і все почалось з неї. Взагалі люфт однаковий з обох сторін.. Планую замінити диференціал. Уточню, підшипники деф...норм не люфтят. У когось були такі проблеми? Тільки не потрібно казати про драгрейсинг)))))) Ах дааа... Останнього разу я лазив у КПП при пробігу 200тис.км. зараз пробіг 390тис.км.
-
Коли я допромивавсь)))) то при нагріві ОЖ у салон почало дути пил)) думав туман на подвірї)) а по факту були невеликі протікання. Все було сухо.
-
Руслан, ну не прав. От для усіх кому цікаво. Fuel_Trim.pdf
-
Руслан, все норм. Я написав вірно. Ти просто трішки сам нагрубив, пишучи "нафіг ти мені пишеш, я це знаю". Але реально, довготривала корекція для того і потрібна, щоб з неї стартував мотор. Це як адаптація..
-
Ти їздиш на газу. Уявимо що у тебе не все так норм з картою газу. Ти їздиш-їздиш....ЕБУ ввесь час коригує короткотривалою корекцією вприск. Припустимо що у тебе +10% короткотривала. Потім мозги приймають довготривалу за 10% і після чого короткотривала стає 0%. Потім короткотривала пляшить від довготривалої. Коли ти заведеш машину на бензині, він вже вприсне на 10% більше, а ніж твоя заводська карта. Якщо маєш свою думку...залишайся з нею. Я можу скинути статтю, почитаєш.
-
Руслан. Машина без ГБО має довготривалу корекцію близько 0 +-2%. Ті що з ГБО +10 або -10.. можливо у тебе ідеально. Так от. Машина на бензині стартує вже з невірним впорскуванням бензину. Я не перехожу на особистості... Просто почитай, що це довготривала корекція. Тому має місце все це на заведення машини. Приємного вечора))
-
А ти аналоги ставив?
-
Защита двигателя на соул 2-го пок
mrdi10 ответил в тему пользователя abagnyuk в Доп. Оборудование / Тюнинг
Шериф - виробник норм. Але зараз пацики роблять у гаражах і толкають під цим виробником. Якість, гемно. Колхоз. І лейби навіть не було, що шериф. -
Там такий гемор, що мабуть вони цього не робитимуть. Ми усі знаємо багатьох виробників запчастин, але це не говорить що вони однакової якості на різні авто. Так і з генератором. Я купив два аналога щіток. І тільки одні сіли норм. Не думаю що цей гемор їм надо.
-
Так... Я про свою проблему. То робить то не робить насос омивача. Ніби номер ориг.по VIN 985102K000 але є інфа що може підійти і 985102J000. Питання. Хто що знає, чи може купити FPS аналог/гамно))
-
Скажу свою думку. По-перше, щодо редуктора. Знімати потрібно вакумну трубку, що йде від редуктора до впускного колектору. Через неї травить газ якщо не через форсунки. Знімаєш магістраль до газових форсунок....не допомогло, знімаєш вакуумний шланс....не допомогло, значить не ГАЗ По-друге. Кожен погляньте на ваші довгочасові корекції. Вони дуже часто бувають -/+10% оскільки не в усіх нормальні карти газові або неналагоджено по корекціях тиску газу редуктора у залежності від температури. По-третє. Однією з версій є те, що бензин бультихаючись у баку, а точніш, якісь там 5-8літрів)))) на які не жалко було грошей)) втрачає якісь там фракції при випаровуванні)) ми не так часто ж доливаємо бензин. (За це плювати у мої очі не потрібно, але це має місце) По-четверте. Щодо стартера. Він або робить, або не робить, або "вийоб....ся"))) Він не може впливати на тривалість заведення машини. Думаю усі вже відчувають, що стартер слабо крутить і мабуть не запуститься. Якщо він норм крутить то це помітно. По-пяте. Бензинові форсунки. Можна залишити манометр у магістралі, та подивитись на кільки провалюється тиск. з 4атм. У мене здається падало до 3атм. За 30-40хв. Не буду казати яка там цифра норм, ще не знайшов інфу, але це норм, як по моїй машині. Думаю що усі помічають, що машина по-різному себе поводить від температури на подвірї. Саме машина на ГБО. І у мене виникали думки, чи змінювати карту взимку та весною))) Ну якось не доходят руки вникнути у коефіцієнти по тиск/темп.газ редуктору. Більш ніж впевнений, що однією з основних причин є корекції, а саме довгочасова по бензину. Хоча у мене погане заведення було з двох причин. Перша, це коли травило через вакумний шланг, друга, через підсос з бенз.форсунок. Замінив кільця. Приємного усім дня.
-
Думаю проблема була і щітках... Та вироботці на якорі. Пацики не захотіли перепаять щітки. Можливо неправ. Можеш мені прислати релерегулятор, я провірю і скажу на 100% чи він робочий. Поверну))) у будь-якому випадку)
-
Я знайшов))) у мене фільтр забитий п....ц))) жуків не бачив)). Я ніби міняв недавно, але їхдив по полям... От і маєш.