Перейти к публикации

mrdi10

Пользователи
  • Публикации

    628
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Дней в лидерах

    27

Последний раз mrdi10 выиграл 7 августа

Публикации mrdi10 были самыми популярными!

Репутация

127 Репутация

О mrdi10

  • Звание
    Виталька :)
  • День рождения 13.04.1985

Информация

  • Имя
    Ветал
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Полтава
  • Авто
    КИА Соул

Посетители профиля

Блок посетителей профиля отключен и не будет отображаться другим пользователям

  1. FRECCIAG 11238 направляйка "ремонтна")))) підібрав.
  2. Мені телефонує майстер...каже пц направляючій одній)) потрібна ремонтна. 10.1мм)) зовнішній. Хтось стикавсь з такою ситуацією?) Я то шукатиму більші по розміру...на станку токар підточе.
  3. https://drive.google.com/drive/folders/1teOzOOElKatp55qh-Uk5k2wUjFM-SAvQ Там я добавив ще пару відосів. Щодо цепу. То гідрік виліз на 5зубів. Я їх ще 100000км назад бачив))) Нагадаю, що я проїхав 130000км, замінив ГРМ. Потім через ще 130000 поставив назад заводський))) Тобто зараз цеп, що з заводу, проїхав 332000км. На шестернях я не вбачав страшної якоїсь вироботки. Щодо масла на якому я їздив то це 504/507 допуск🙂🙂🙂 Aral, ELF та SM, SN Liqui Moly та Xado. Завжди використовував промивку Liqui Moly. Хіба останні пару разів забував про неї))) коли масло їсти почало. Останні 30000км я їздив на 5W40 Aral бо 5W30 зїдало швидше))) як я помітив.
  4. Ну чо....пацани;) Поміряв я компресію а вона 12 у всих)) о крім четвертого. Там 10. Так як у мене все було, о крім двох комплектів впускних клапанів😂😂😂 бо провтикав з випускними. Якщо рік тому це по 80грн, то зараз по 220 замовив 8шт))). Щодо двигуна ... Я не виклав усих фото, але повірите на словах. Колінвал у допуску👍👍 Корінні вкладиші зазор 0.021-0.042 (0.05 факт) Шатунні вкладиші зазор 0.032-0.052 (0.04 факт) Щодо циліндрів...я не міряв еліпс. Бо буду гільзувати і мені пф))) Щодо кілець масляни.. Вони рухаються, але ніби зажаті. Не виходят за площину канавки поршня. Не зря 350грам/1000км, а при даванні п...й))) то до 1л/1000км))) Щодо задирів. Є у двох точно циліндрах, але вони були ще при 270000км. Зараз 462000км. Щодо ціни на ремонт. ~3000 гільзовка ~3000 заміна направляючих, клапана, шліфовка. ~робота безкоштовна))) роблю я. А так..я взяв би 20000грн з моєю придирчивістю) ~ запчастини десь до 15-18000грн станом на 2021 рік. Якщо на 2022 то це просто пц... Повірте))) (усі прокладки, гільзи, поршня, клапана, направляючі, грм, сальники, резиночки і т.д.) Десь на днях віддаю на гільзовку, шліфовку, клапана... Я ж останнім часом звільнився з роботи))) і з 2019 року займаюсь професійно ремонтом авто... Гайкую))) діагностую, підбираю запчастини і т.д.))) Мене не лякають ці роботи, бо недавно вже розбирав двигун з Sonata 2.0MPI. Дефектував і т.д.... Нагадаю що при 270000 здається я міняв сальники клапанів та прокладку ГБЦ. Мені показалось масло у одному місці двигуна. Я тоді був зеленим і не дожав прокладку. Тому через 50000км соплив антифриз з 4-того і 3-тього циліндра за випускним колектором. Але все залоїлось))) На сьогодні у мене є ориг.поршня, клапана і т.д. о крім гільз Колбеншміт.
  5. mrdi10

    С Днем рождения, mrdi10!

    Дякую за привітання 13квітня 2021 року))) Вирішив зайти на форум та глянути як там я сайл.задньої балки міняв))) Бо зараз 456700км))) вдруге пц прийшов їм)) стукає бляяяяя...
  6. mrdi10

    Гранаты

    Резиновий пильник це 1-1,5 роки і пц))) У мене Trialli усі шруси і поки норм. Норм з шрусами а не зпильниками))) Пильники внутрішніх шрусів то норм, тільки хомути поставив інші, а от зовнішні пц. Один замінив відразу коли шрус ставив а інших чекаю))) поки дорветься))))
  7. Ну що, вирішив проблему, грузив світлом генератор машини, зміни були?
  8. mrdi10

    Коробка передач

    Нарешті на подвір'ї пішов дощ і я знайшов час за ці роки)))) Щодо сальника первинного валу МКПП. Я міняв підшипник первинного валу при 190тис.км здається і замінив той сальник. Я міняв зчеплення при 330тис.км вдруге і не міняв ніякого сальника. У мене задній сальник колінвалу, той що між МКПП та двигуном стоїть вже проїхав 445тис.км. Моя думка, пока не тече нх туди лізти. Я при 160тис.км ще коли міняв вперше хотів замінити сальник колінвалу, так і досі лежить у коробці)))) Щодо заміни сальника у МКПП, потрібно розібрати повністю коробку. Кому нх це потрібно?! Якщо і надумаєш туди лізти то заміни там два підшипники. Вони шарикові. стоять з двох сторін первинного валу. Вони здохнуть можуть найшвидше))))) Щодо заміни сальників привідних валів. По роботі ще 1200 пара десь, при зніманні двох приводних валів та зі зливанням масла бо ніяк)) А от чому вони не замінили їх коли міняли зчеплення я хз. Хоч один, і то було б дешевше. У мене вони ніколи не соплили, хоча я їх міняв при заміні зчеплення. Щодо цін які я називаю за роботу, я орієнтуються по своїх розцінках за які я роблю машини)))) я тут недавно серйозно зайнявся ремонтом авто))))) і кинув роботу)))) Ах да, сальник привідного валу коштує 90грн виробника KOS. KOS, PH це постачальники сальників на наші авто 100%. Не переплачуйте за оригінальні коробки. Так само кажу про сальники клапанів і т.д. Приємного дня усим. Радий був висказатись)))))
  9. Я б не став підтягувати болти ГБЦ)) є приклади інших машин де після ремонту ГБЦ майстер підтягнув "просто" болти після 2000км))) Як сказав клієнт який зайшов до майстерні де ремонтують ГБЦ і т.д., щось на подобі "спочатку антифриз кудись попадав тепел масло" )))))))) До речі у мене 444тис.км почти, щось масло стало їсти як ніколи))) може десь 0,5-0,8л на 1000км. Я недавно робив другу G4KD))) ніби не багато і взяв, а бог мене от так)))))) Ну у друга була інша історія.....прийшлось розбирати до болтів....
  10. mrdi10

    Коробка передач

    Та як би то у резині або у підшипнику була б справа)) це як радість було б.. але все ж не у цьому(
  11. mrdi10

    Коробка передач

    Доброго усім дня) У мене з'явилася проблемка... Вібрація з правої сторони. Я замінив шрус внутрішній та зовнішній....нф не допомогло. Я піднімав машину, підперши ричаги у робочому положенні, щоб не уграть шруси)) і заводив авто ввімкнувши передачу..Помітив вібрацію приводних валів. Так як права сторона довша, мабуть тому, і все почалось з неї. Взагалі люфт однаковий з обох сторін.. Планую замінити диференціал. Уточню, підшипники деф...норм не люфтят. У когось були такі проблеми? Тільки не потрібно казати про драгрейсинг)))))) Ах дааа... Останнього разу я лазив у КПП при пробігу 200тис.км. зараз пробіг 390тис.км.
  12. mrdi10

    Поломки души

    Коли я допромивавсь)))) то при нагріві ОЖ у салон почало дути пил)) думав туман на подвірї)) а по факту були невеликі протікання. Все було сухо.
  13. mrdi10

    Гранаты

    Сань, підскажи. Шрус ще їздить?)) Який пробіг його? Бо мені приходиться купувати щось. 375тис.км. і човгання з вібрацією при розгоні вже у печінках)))
  14. mrdi10

    Поломки души

    Руслан, ну не прав. От для усіх кому цікаво. Fuel_Trim.pdf
  15. mrdi10

    Поломки души

    Руслан, все норм. Я написав вірно. Ти просто трішки сам нагрубив, пишучи "нафіг ти мені пишеш, я це знаю". Але реально, довготривала корекція для того і потрібна, щоб з неї стартував мотор. Це як адаптація..
×
×
  • Создать...