Перейти к публикации

logo_soul.png.aac74a92d237db04160d11697a0d69ba.png


mrdi10

Пользователи
  • Публикации

    624
  • Зарегистрирован

  • Посещение

  • Дней в лидерах

    26

Последний раз mrdi10 выиграл 26 декабря 2018

Публикации mrdi10 были самыми популярными!

Репутация

125 Репутация

О mrdi10

  • Звание
    Виталька :)
  • День рождения 13.04.1985

Информация

  • Имя
    Ветал
  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Полтава
  • Авто
    КИА Соул

Посетители профиля

Блок посетителей профиля отключен и не будет отображаться другим пользователям

  1. mrdi10

    Гранаты

    Резиновий пильник це 1-1,5 роки і пц))) У мене Trialli усі шруси і поки норм. Норм з шрусами а не зпильниками))) Пильники внутрішніх шрусів то норм, тільки хомути поставив інші, а от зовнішні пц. Один замінив відразу коли шрус ставив а інших чекаю))) поки дорветься))))
  2. Ну що, вирішив проблему, грузив світлом генератор машини, зміни були?
  3. mrdi10

    Коробка передач

    Нарешті на подвір'ї пішов дощ і я знайшов час за ці роки)))) Щодо сальника первинного валу МКПП. Я міняв підшипник первинного валу при 190тис.км здається і замінив той сальник. Я міняв зчеплення при 330тис.км вдруге і не міняв ніякого сальника. У мене задній сальник колінвалу, той що між МКПП та двигуном стоїть вже проїхав 445тис.км. Моя думка, пока не тече нх туди лізти. Я при 160тис.км ще коли міняв вперше хотів замінити сальник колінвалу, так і досі лежить у коробці)))) Щодо заміни сальника у МКПП, потрібно розібрати повністю коробку. Кому нх це потрібно?! Якщо і надумаєш туди лізти то заміни там два підшипники. Вони шарикові. стоять з двох сторін первинного валу. Вони здохнуть можуть найшвидше))))) Щодо заміни сальників привідних валів. По роботі ще 1200 пара десь, при зніманні двох приводних валів та зі зливанням масла бо ніяк)) А от чому вони не замінили їх коли міняли зчеплення я хз. Хоч один, і то було б дешевше. У мене вони ніколи не соплили, хоча я їх міняв при заміні зчеплення. Щодо цін які я називаю за роботу, я орієнтуються по своїх розцінках за які я роблю машини)))) я тут недавно серйозно зайнявся ремонтом авто))))) і кинув роботу)))) Ах да, сальник привідного валу коштує 90грн виробника KOS. KOS, PH це постачальники сальників на наші авто 100%. Не переплачуйте за оригінальні коробки. Так само кажу про сальники клапанів і т.д. Приємного дня усим. Радий був висказатись)))))
  4. Я б не став підтягувати болти ГБЦ)) є приклади інших машин де після ремонту ГБЦ майстер підтягнув "просто" болти після 2000км))) Як сказав клієнт який зайшов до майстерні де ремонтують ГБЦ і т.д., щось на подобі "спочатку антифриз кудись попадав тепел масло" )))))))) До речі у мене 444тис.км почти, щось масло стало їсти як ніколи))) може десь 0,5-0,8л на 1000км. Я недавно робив другу G4KD))) ніби не багато і взяв, а бог мене от так)))))) Ну у друга була інша історія.....прийшлось розбирати до болтів....
  5. mrdi10

    Коробка передач

    Та як би то у резині або у підшипнику була б справа)) це як радість було б.. але все ж не у цьому(
  6. mrdi10

    Коробка передач

    Доброго усім дня) У мене з'явилася проблемка... Вібрація з правої сторони. Я замінив шрус внутрішній та зовнішній....нф не допомогло. Я піднімав машину, підперши ричаги у робочому положенні, щоб не уграть шруси)) і заводив авто ввімкнувши передачу..Помітив вібрацію приводних валів. Так як права сторона довша, мабуть тому, і все почалось з неї. Взагалі люфт однаковий з обох сторін.. Планую замінити диференціал. Уточню, підшипники деф...норм не люфтят. У когось були такі проблеми? Тільки не потрібно казати про драгрейсинг)))))) Ах дааа... Останнього разу я лазив у КПП при пробігу 200тис.км. зараз пробіг 390тис.км.
  7. mrdi10

    Поломки души

    Коли я допромивавсь)))) то при нагріві ОЖ у салон почало дути пил)) думав туман на подвірї)) а по факту були невеликі протікання. Все було сухо.
  8. mrdi10

    Гранаты

    Сань, підскажи. Шрус ще їздить?)) Який пробіг його? Бо мені приходиться купувати щось. 375тис.км. і човгання з вібрацією при розгоні вже у печінках)))
  9. mrdi10

    Поломки души

    Руслан, ну не прав. От для усіх кому цікаво. Fuel_Trim.pdf
  10. mrdi10

    Поломки души

    Руслан, все норм. Я написав вірно. Ти просто трішки сам нагрубив, пишучи "нафіг ти мені пишеш, я це знаю". Але реально, довготривала корекція для того і потрібна, щоб з неї стартував мотор. Це як адаптація..
  11. mrdi10

    Поломки души

    Ти їздиш на газу. Уявимо що у тебе не все так норм з картою газу. Ти їздиш-їздиш....ЕБУ ввесь час коригує короткотривалою корекцією вприск. Припустимо що у тебе +10% короткотривала. Потім мозги приймають довготривалу за 10% і після чого короткотривала стає 0%. Потім короткотривала пляшить від довготривалої. Коли ти заведеш машину на бензині, він вже вприсне на 10% більше, а ніж твоя заводська карта. Якщо маєш свою думку...залишайся з нею. Я можу скинути статтю, почитаєш.
  12. mrdi10

    Поломки души

    Руслан. Машина без ГБО має довготривалу корекцію близько 0 +-2%. Ті що з ГБО +10 або -10.. можливо у тебе ідеально. Так от. Машина на бензині стартує вже з невірним впорскуванням бензину. Я не перехожу на особистості... Просто почитай, що це довготривала корекція. Тому має місце все це на заведення машини. Приємного вечора))
  13. mrdi10

    Поломки души

    А ти аналоги ставив?
  14. Шериф - виробник норм. Але зараз пацики роблять у гаражах і толкають під цим виробником. Якість, гемно. Колхоз. І лейби навіть не було, що шериф.
  15. Там такий гемор, що мабуть вони цього не робитимуть. Ми усі знаємо багатьох виробників запчастин, але це не говорить що вони однакової якості на різні авто. Так і з генератором. Я купив два аналога щіток. І тільки одні сіли норм. Не думаю що цей гемор їм надо.
×
×
  • Создать...