Перейти до змісту

север

Поломки души

Рекомендовані повідомлення

Здається я знайшов проблему поганого пуску авто. Бо вже по минуті крутив стартер(( Я почистив заслонку ХХ та ДМРВ. Заслонка була грязна, враховуючи що привід не шагового двигуна, а за завдяки магнітноï індукціï, навіть незначний бруд впливає на реакцію спрацювання заслонки. ДМРВ був просто у маслі чи щось подібному. Все мив балончиком для чистки карбюратора. Датчик теж. З початку машина завелась відразу і дьоргалась.)) Заглушив.. Завів заново і все норм. Пізніш перевірю розгін до 100, але здається вона суттєво стала резвіша.

post-2983-0-94806200-1494821807_thumb.jpg

post-2983-0-36371200-1494821818_thumb.jpg

post-2983-0-20918100-1494821832_thumb.jpg

post-2983-0-78764600-1494821841_thumb.jpg

post-2983-0-19666700-1494821853_thumb.jpg

post-2983-0-14853200-1494821867_thumb.jpg

post-2983-0-96064900-1494821876_thumb.jpg

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Всем привет! Сегодня обнаружил трещину на фаре, длиной 1 см. С этим нужно что-то делать?

post-684-0-20939900-1498305589_thumb.jpg

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Зимой влага  будет расширять коцку.

Нужно залить (герметизировать) в зародыше,например момент гель который растворят пластик.

А пока заклеить  кусочком скотча,грязь пыль не осядет.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Ребята, кто-то ещё сталкивался с повреждением передних фар, например, сколы или трещины? Как лечили?

Не обязательно на Соуле, может на других машинах.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Усим привіт. Потрібна допомога) Я тут відкатав 278тис. і порвались два стабілізатора у магнітоллі. З нього рідина потеклатна плату. Витер, не критично. Як це я помітив?! Просто на нерівній дорозі, щось почало тарабаніти. Думав захист двигуна, чи провід якийсь.

Я зараз відєднав CD програвач, але якось непособі)) як не як але Металіку слухав на діску))) якщо у когось завалялась хрень, можете подарить)))) А я розповім як шліфував головку і викладу фотозвіт роботи невеликий))))

post-2983-0-54773400-1502316253_thumb.jpg

post-2983-0-52649000-1502316265_thumb.jpg

post-2983-0-40306300-1502316278_thumb.jpg

post-2983-0-98561400-1502316288_thumb.jpg

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

 

полізли джекічани... почалось все з того, шо зрідка вискакувало Р2096 (паливний баланс після каталізатора бідний) і P0172 (надто багата паливно-повітряна суміш), грішив на газ... потім, час від часу, після запалення машина глохла. недавно почались пропуски запалення (в другому циліндрі), причому досить серйозні -- відчувалась втрата тяги. замінив свічки і поміняв місцями катушки 1 і 2. пропуски зникли. через тиждень знов почались, причому, вже на першому...

вапріс: чи пов'язані в даному випадку ці проблеми? тобто, чи могли старі свічки спричинити проблеми з сумішшю, і вивести з ладу катушку?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Запросто! Это вообще классика жанра-любители экономить на замене свечей приканчивают катушку. И потом такая экономия вылазит дорого! Особенно весело наблюдать за такими "экономистами" на хонде джаз-там по 2 катушки на цилиндр стоит :)

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Запросто! Это вообще классика жанра-любители экономить на замене свечей приканчивают катушку. И потом такая экономия вылазит дорого! Особенно весело наблюдать за такими "экономистами" на хонде джаз-там по 2 катушки на цилиндр стоит :)

А катушка може то працювати, а то не дуже? Чи вона дохне повністю?..

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

А катушка може то працювати, а то не дуже? Чи вона дохне повністю?..

 

может!

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

 

 

может!

Тоді, які нюанси в заміні катушки? Чи можна замінити лише одну на якийсь аналог, чи всі повинні бути однакові?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Тоді, які нюанси в заміні катушки? Чи можна замінити лише одну на якийсь аналог, чи всі повинні бути однакові?

 

перво-наперво нужно устранить причину - заменить свечи. а так же, если планируешь дальше гасать на Газе, то, как минимум выставить у них правильный зазор (обычно не более 0,9). тогда как для бензина - 1,1!

 

Свечи зажигания при работе на газе подвержены большему износу,чем на бензине,поэтому интервал замены не более 15 тыс.км пробега (кроме платиновых).

Изготовители наборов для переоборудования на газ не могут указать подходящий тип свечей зажигания,так как не знают,на какие двигатели они будут устанавливаться.Поэтому нужно подбирать свечи на конкретный двигатель.Воспламенение газа требует более высокого напряжения зажигания. Если на бензине достаточно 14кВ, то для надежного зажигания газа до 16кВ (при тех же условиях).Температура в камере сгорания повышается,повышение напряжения и температуры провоцирует более быстрый износ электродов свечей зажигания. Следует выбирать свечи с более низкими калильными числами,чтобы компенсировать повышенные рабочие температуры в камере сгорания.

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

перво-наперво нужно устранить причину - заменить свечи. а так же, если планируешь дальше гасать на Газе, то, как минимум выставить у них правильный зазор (обычно не более 0,9). тогда как для бензина - 1,1!

 

Свечи зажигания при работе на газе подвержены большему износу,чем на бензине,поэтому интервал замены не более 15 тыс.км пробега (кроме платиновых).

Изготовители наборов для переоборудования на газ не могут указать подходящий тип свечей зажигания,так как не знают,на какие двигатели они будут устанавливаться.Поэтому нужно подбирать свечи на конкретный двигатель.Воспламенение газа требует более высокого напряжения зажигания. Если на бензине достаточно 14кВ, то для надежного зажигания газа до 16кВ (при тех же условиях).Температура в камере сгорания повышается,повышение напряжения и температуры провоцирует более быстрый износ электродов свечей зажигания. Следует выбирать свечи с более низкими калильными числами,чтобы компенсировать повышенные рабочие температуры в камере сгорания.

Ко, зі свічами ясно (я їх вже замінив), а як з катушкой?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Ко, зі свічами ясно (я їх вже замінив), а шо з катушкой?

 

Надіслано від мого Nexus 7, використовуючи Tapatalk

 

 

есть деньги - меняй на оригинал. 

жаба давит - ставь хороший заменитель.

менять тока ту шо выёживается. 

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

 

 


перво-наперво нужно устранить причину - заменить свечи. а так же, если планируешь дальше гасать на Газе, то, как минимум выставить у них правильный зазор (обычно не более 0,9). тогда как для бензина - 1,1!

Ну это, скорее всего, инфа из прошлого. Как то не встречал тех, кто таким занимается...

 

 


полізли джекічани...

На бензе тоже?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

...

На бензе тоже?

Кажись да... Пропуски точно були

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Ща просто цена газа такая, что проще на бензе ездить, а там бак на бензе откатаешь и статистику точную соберешь, чтобы сейчас все не менять, из-за чего симптомы могут появлятся. На газу то может глохнуть от 100500 причин

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Щодо свічок, то що на бензині що на газу центральний електрод зношується однаково. Якщо свічка має норм.колір що свідчить про ïï вірний підбір, у даному випадку підбір інженерами на заводі, хоча машина розрахов.для ïзди на бензині - навіщо фантазувати і шукати проблеми на голову щодо підбору іншого калільного числа?! Я згоден що навантаження більше на газу, оскільки дійсно напруженість повинна бути більша для пробою суміші газу. Я ставлю NGK заводські і пх мороз)))

Хоча згоден, що зменшення зазору зменшує пробивну напругу і полегшує котушці жити))

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

... если планируешь дальше гасать на Газе, то, как минимум выставить у них правильный зазор (обычно не более 0,9). тогда как для бензина - 1,1!

... Если на бензине достаточно 14кВ, то для надежного зажигания газа до 16кВ ....

Алеж при зменшенні зазору знизицця напруга запалення...

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти
Dagett, cхожі проблеми виникали із-за газових форсунок, які неналежним чином закривались/відкривались, із-за чого були пропуски запалювання  в т.ч. на бензині (якраз проблема з повітряно-паливною сумішшю).

Факт був виявлений при від"єднанні форсунок від шлангів подачі газу в колектор якраз в момент коли двигун в потрібний момент почав троїти. З випускного отвору форсунок "сочився" газ, що свідчило про те, що клапан не до кінця закрився... Якраз на форсунці другого циліндру в якому показувало пропуск запалювання. Після промивки газових форсунок симптоми повністю зникли. До цього також чаклували з заміною свічок, заміною місцями катушок, форсунок і т.д. Наразі буду брати на тест-драйв новий комплект форсунок.... т.с. для порівняння і спостереження за проблематикою. Старі відправляють на дослідження на стенді з метою виявлення розбалансування штоку... У іншому випадку проблема в банальному забруденні форсунок і як наслідок - неналежній роботі клапанів форсунок......

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

 

 

Dagett, cхожі проблеми виникали із-за газових форсунок, ......

Ну впринципі, проблема була і на бендзі також. Окрім того, проблема виялась і після переставляння катушок...

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти

×
×
  • Створити...