Daggett 225 Опубліковано 23 листопада, 2016 Еташотакоє?!!!! Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
dima150777 1 667 Опубліковано 23 листопада, 2016 Похоже на это... :)) 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
taranejek 4 Опубліковано 24 листопада, 2016 Воду не лил ничего не делал ездил спокойно себе пока не почитал статью Почитал посмотрел у себя --та же картина Могу точно сказать в прошлом году етого не было Куда бежать и что делать Начинает напрягать- рулевая застучала замки полетели печка не греет что дальше., Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Maris 607 Опубліковано 24 листопада, 2016 Воду не лил ничего не делал ездил спокойно себе пока не почитал статью Почитал посмотрел у себя --та же картина Могу точно сказать в прошлом году етого не было Куда бежать и что делать Начинает напрягать- рулевая застучала замки полетели печка не греет что дальше., Какую статью, что то же самое?))) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Daggett 225 Опубліковано 24 листопада, 2016 Похоже на это... :)) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
taranejek 4 Опубліковано 24 листопада, 2016 ился Какую статью, что то же самое?))) Неправильно выразился Прочитал о холодном воздухе из печки на пассажирском месте. Холодный воздух гонит и на стекло и в центральный диффузор на панели. С обдувом ног пассажира решил сегодня просто- перекрыл на половину обогрев ног на водителя куском поролона в результате к пассажиру пошел воздух теплее. Теперь буду ждать что товарищ из Полтавы напрмывает. Машина прошла 56000. воду не заливал не пойму чем там мог забиться радиатор Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 25 листопада, 2016 Одне фото з нету. На ньому добре видно місце через яке масло може сочитись. Я обвів червоник кольором. У мануалі чітко вказано, що потрібно герметиком прокласти дві полоски при монтажу головки блоку. Фото з мануала добавлю. Якщо помиляюсь виправте. 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
LeVo 19 Опубліковано 25 листопада, 2016 ился Неправильно выразился Прочитал о холодном воздухе из печки на пассажирском месте. Холодный воздух гонит и на стекло и в центральный диффузор на панели. С обдувом ног пассажира решил сегодня просто- перекрыл на половину обогрев ног на водителя куском поролона в результате к пассажиру пошел воздух теплее. Теперь буду ждать что товарищ из Полтавы напрмывает. Машина прошла 56000. воду не заливал не пойму чем там мог забиться радиатор На Соле тфу тфу тфу порядок...это болячка Чератто. Только там вылетает электронная заслонка. У моего товарища были три Чератто и на трех менял этот моторчик.. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 25 листопада, 2016 От вона)) хіміяяя. Не то, що на олх продають насипом. 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Synohub 225 Опубліковано 28 грудня, 2016 Стал выпендриваться задний дворник. Останавливается там где ему нравится, а не на своем привычном месте. Хотя на работу и эффективность чистки, вроде, не влияет... Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
oberwolf 87 Опубліковано 28 грудня, 2016 у меня аналогично.Но периодически-через 5-10 нормальных остановок.а потом недоводка.Но внизу стекла всегда 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Synohub 225 Опубліковано 28 грудня, 2016 у меня аналогично.Но периодически-через 5-10 нормальных остановок.а потом недоводка.Но внизу стекла всегдаУ меня то справа, то слева, то "на 2 часа", было, даже ровно "на 12 часов" Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Джоник 221 Опубліковано 28 грудня, 2016 У меня то справа, то слева, то "на 2 часа", было, даже ровно "на 12 часов" "Эх сынок... У меня если б с утра да на 12- нафиг бы мне эта рыбалка!!!..." :rofl2: (анекдот) 2 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 15 лютого, 2017 З досвіду. Чотири котушки запалювання. 1-ша - 170тис.км здохла замінив і вона от здохла знову при загальному пробігу 256тис.км 2-га - 232тис.км здохла замінив, ще працює. 3-тя - 233тис.км здохла замінив, ще працює. 4-та - 256тис.км ще не здохла)))) замінив на всяк про всяк))) ну ïï нх, я вже на трьох циліндр.покатавсь)) Висновок. Рідні котушки 170-260тис.км. Ориг.але вторинний ринок 85-.. тис.км. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
viro 799 Опубліковано 15 лютого, 2017 Висновок. Рідні котушки 170-260тис.км. глибоко Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 15 лютого, 2017 Это квест такой? Найди 5 отличий в сообщениях, отправленных с интервалом 10 минут? :) Інтернет провайдер "хоум нет" отстой просто))) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 20 лютого, 2017 Можливо я знайшов,ще одну причину поганого заводу машини. Не важливо теплоï чи гарячоï. Я помітив різну просадку напруги при заведенні. Бувало до 9 В. У мене то не такий і новий акум, але йому, інколи, наскільки важко видати пусковий струм, мотор навіть з першого разу ледве заводивсь. У мене то не має струмових кліщів, але я все ж розібрав стартер. Втягующе я колись міняв, а от щітки ні. Я ïх купив недавно, після того як замучив генератор, коли зарядка пропала із-за них. На фото видно стерті щітки нерівномірно, ніби кожна своïм життям жила. Також сам колектор був зі слідами явноï відсутності контакту нормального з щітками. Зараз навіть звук при заведенні змінивсь. Ніби як у турбіни, якийсь високочастотний "приємний"))) Зараз ніби все норм при заведенні. Пробіг 256500 км десь. 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Джоник 221 Опубліковано 20 лютого, 2017 Виталь, а коллектор шкурил? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 21 лютого, 2017 Виталь, а коллектор шкурил? Да. Я у дрель запхав, потім трьохсоткой і 2500 шкурив. Зараз заводиться "огонь". Реальна одна із причин "старих" машин у поганому заводженні авто))))) 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 2 березня, 2017 Потрібна допомога. У мене гофра здається своє відпрацювала. Зовні вона норм, а от внутрі, мабуть ні. Якого виробника вибрать?! Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти