так бывает 104 Опубліковано 2 лютого, 2014 дай, пжл, номера прокладок крышки клапанов, свечных колодцев и водяного насоса. Блин, не могу найти по эксисту Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 2 лютого, 2014 дай, пжл, номера прокладок крышки клапанов, свечных колодцев и водяного насоса. Блин, не могу найти по эксисту 224412B002 (ПРОКЛАДКА КЛАПАННОЙ КРЫШКИ 1.4/1.6 8-- KIA CEEDПРОКЛАДКА КЛАПАННОЙ КРЫШКИ 1.4/1.6 8-- KIA CEED) 25124-2B000 (Прокладка водяного насоса) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Synohub 225 Опубліковано 2 лютого, 2014 есть 2 вопроса: -какое какое масло ты заливал? -и почему, вдруг, решил вскрывать движок на 130 тыс? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
так бывает 104 Опубліковано 2 лютого, 2014 224412B002 (ПРОКЛАДКА КЛАПАННОЙ КРЫШКИ 1.4/1.6 8-- KIA CEEDПРОКЛАДКА КЛАПАННОЙ КРЫШКИ 1.4/1.6 8-- KIA CEED) 25124-2B000 (Прокладка водяного насоса) спасибо Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
так бывает 104 Опубліковано 2 лютого, 2014 есть 2 вопроса: -какое какое масло ты заливал? -и почему, вдруг, решил вскрывать движок на 130 тыс? присоединяюсь ко второму вопросу, хотя я бы не сказал, что он вскрывал движок. Хотелось бы узнать, цепь шумела? и какой звук этого шума? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 2 лютого, 2014 есть 2 вопроса: -какое какое масло ты заливал? -и почему, вдруг, решил вскрывать движок на 130 тыс? В мануалі пишуть, що перевірка через кожні 96 000 км. А взагалі просто читав форуми і т.д. і вирішив. Доволі не легко знімати кришку бокову, я це знав і тому не хотів два рази лазить. Якщо й лізти то замінить) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 2 лютого, 2014 присоединяюсь ко второму вопросу, хотя я бы не сказал, что он вскрывал движок. Хотелось бы узнать, цепь шумела? и какой звук этого шума? масло заливав Магнатек Кастрол 5w30 при 15000 та 30 000 км. А потім перейшов на LM LEICHTLAUF Spezial АА 5W30. Цеп не шуміла. Звук двигуна такий як і був коли я купив машину. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 2 лютого, 2014 Я ще коли купив машину замітив звук "дзявкання" ніби цепу. Але як я зрозумів то звук той видає оця фігня, що на рисунку. А саме металічна шайба кріплення роліка. Можливо я не прав. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 2 лютого, 2014 Здаеться я знайош кільця О-подібні, що вставлюютьс на кришці двигуна. На цім форумі є ще інформація http://ceedclub.ru/forums/index.php?topic=43947.285 http://www.exist.ua/price.aspx?pid=4E006717&sr=53&Cat=KIA http://www.elcats.ru/kia/Parts.aspx?Model=ebad017a-853a-4e8f-99f2-03e26b942342&Unit=67af43b3-2627-42aa-84c7-15fc52ffaf47&Title=%20(1600%20CC%20-%20GAMMA;%20) ПОЗИЦІЯ (1710AF О-КОЛЬЦО) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
так бывает 104 Опубліковано 3 лютого, 2014 С проблемой дизеления двигателя поехал к хорошему мастеру, думал поменять цепь, натяжитель, прочее.........На что он ответил, мол не страдай х...й, и промой хорошо маслянную систему, сначала мягкой промывкой, ктр на 300км, потом перед самой заменой пятиминуткой (все брал от LM). Новое масло залил тоже от Ликви Молли, новая линейка 5в30 с молигеном (не путать с молибденом), все допуски наши. Нотки звука дизеля ушли, видно хорошо промыло фазорегулятор и, конечно же гидронатяжитель. Будем смотреть дальше................... Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Джоник 221 Опубліковано 3 лютого, 2014 В мануалі пишуть, що перевірка через кожні 96 000 км. А взагалі просто читав форуми і т.д. і вирішив. Доволі не легко знімати кришку бокову, я це знав і тому не хотів два рази лазить. Якщо й лізти то замінить) машинка газованная или бензин??? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
так бывает 104 Опубліковано 3 лютого, 2014 http://elantra-club....17&postcount=95 отчет о подтяжке цепи грм http://elantra-club....0&postcount=149 процедура замены гидронатяжителя http://elantra-club....5&postcount=116 отчет о подтяжке цепи грм с фото http://elantra-club....62&postcount=16 фото номеров запчастей http://elantra-club....57&postcount=19 номера http://elantra-club....9&postcount=115 совет о прокладках клапанной крышке Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 3 лютого, 2014 машинка газованная или бензин??? Бензин Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Джоник 221 Опубліковано 4 лютого, 2014 Бензин спасибо, интерес огроменный к зазорам на газированных с пробегом 100 с+ тыс Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mishamc 5 Опубліковано 10 червня, 2014 Поділіться хто де і за скільки регулював клапани. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
viro 799 Опубліковано 10 червня, 2014 Поділіться хто де і за скільки регулював клапани. Тобі нашо? Компресія впала чи шо? Не лізь туда. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mishamc 5 Опубліковано 10 червня, 2014 Тобі нашо? Компресія впала чи шо? Не лізь туда. ну 105тик + тепер ще й газ. хочу щось піднайти на найблище майбутнє. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
viro 799 Опубліковано 10 червня, 2014 ну 105тик + тепер ще й газ. хочу щось піднайти на найблище майбутнє. Заміряй компресію. Якщо в нормі - то не чіпай. Вже є машини за 150 які туда не лазили. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 22 серпня, 2014 Поділіться хто де і за скільки регулював клапани. При 130 тис. зазор в клапанах був впускних 0,15 0,2 0,2 0,2 у випускних 0,25 0,3 0,3 0,3. Думаю лізти до 170-200 тис. не нада. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
wile_e 562 Опубліковано 6 квітня, 2015 Читал про регулировку на Туксоне. Шайб найти - днём с огнём. Зазоры, если и уплывают, то в сторону уменьшения. Потому проблему решали путём шлифовки родных шайб до нужного размера. При прямых руках не думаю, что что то из ряда вон. Не берусь правда утверждать, что шлифовка не нарушает каких либо эксплуатационных качеств шайб. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти