Перейти до змісту

Vvanchick1

Чип тюнинг двигателя

Рекомендовані повідомлення

для мазохистов
а как же удовольствие от мастурбации ручкой. АКП это уже близко к виртуальному сексу :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Нет ничего проще - переводи в ручной режим и вперед - туда-сюда-обратно. Я в последнее время так на тестдрайвах люблю поизвращаться.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

wile_e - Для тебе ледве знайшов))

21:58 хвилина. Той самий Авенсис, той самий раз)

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Информативно :biggrin2:

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Информативно :biggrin2:

 

головне, шо потім пращур соула порвав п'ятірку

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

@@mrdi10, Спасибо за пруф. Заезд был. Бесспорно. Я один не увидел, шоб соул уехал вперед хотя бы на корпус? На сколько реально объехал?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

я предлагаю устроить заезд между соуликами))пока снега нет

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Это ж надо дето трассу, шоб безопасно было. А где ее взять?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

@@mrdi10, Спасибо за пруф. Заезд был. Бесспорно. Я один не увидел, шоб соул уехал вперед хотя бы на корпус? На сколько реально объехал?

З першого разу на корпус якщо память не зраджує, а другого він взагалі відстав. Напевно педалі переплутав)))))

Та на одному з відео я їхав з запіком у якого мотор як сказали 2.0 з Опеля. Той що круги мотав між людьми))) Так от я його тільки на другій передачі наздогнав і то при 4000-5000 об. А потім я відірвавсь і першим приїхав.

 

Ах да

vk.com/video216765384_170373372?hd=-1&t=

тут BMW 530i. Можеш побачить як вона була у ж..... Хоча другий заїзд я програв нормально))))))

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Мажентіс - Соул. Це фото 20-30 метрів після старту на драг-рейсингу.

post-2983-0-55601800-1443288340_thumb.jpg

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Мажентіс - Соул. Це фото 20-30 метріп після старту на драг-рейсингу.

О, коробка передач видно чувствует себя хорошо после ремонта... :biggrin2:  

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Притирает)))

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

)))) резина лиса)) останні тижні її їзди. А взагалі всі запитують про мотор)) Щось на подобі "а шо це за машина?)))))" Ті хто знають кажуть "та він за 9,997с/201метрів проїхав у Зінькові, це місто обл.Полтави. Я не кажу що це показник, але при тій температурі повітря один з трьох найкращих результатів, дивлячись що були машини турбо 21099 і т.д. Нісан Мікра комресор 2.0 карб.

Це кому цікаво

http://sdsmotorsport.in.ua/confirmed_event/statistic/08.08.2015

Там я Kia ceed))))) бо Соула у базі програми не було)))))

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

https://www.drive2.ru/l/5696077/

Там вичитаєте фразу одного користувача Lil-Jon-26 "1.6 у них норм мотор. с таким мотором у меня киа церато на механике + выхлоп+ чип разгонялась за 9.2- 9.4 секунды."

Думаю йому теж потрібно доказати, що він замір зробив по погано.

Останні заміри у мене були 9,6 сек.

9,2 сек. при новому зчепленні.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Ты можешь сделать один нормальный замер, а именно сказать какой расход воздуха допкстим при 6500, и на основании этого косвенно можно делать выводы о мощности, которые по факту весьма точные получаются. Какая разница какой чип и выхлоп, если в стоковый ресивер больше воздуха не лезет? А то шо там кто-то с горы гоняет за 9 секунд, кому это аргумент кроме его коллег по скоростному спуску с горы?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Чим помірять витрати повітря якщо у мене не має бортового компа і датчика. У мене тільки темп. здається вимірює і полож.дрос.заслонки.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Через обд 2 можно померять. ДМРВ на впуске есть. Как иначе не знаю.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Через обд 2 можно померять. ДМРВ на впуске есть. Как иначе не знаю.

Через обд не підтягує. Значить не має. Кількість повітря значить регул.з даних датч.темп.у впускном колекторі, лямбди на вихлопі, датчика полож.дросельной заслонки. Мабуть.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Есть там ДМРВ 100 %. Элькатс в помощь. Без дмрв даже евро 3 сложно запилить, и расход был бы соотвествующий.

Другую прогу попробуй.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

ДМРВ есть 100%, комп видит ДМРВ; ДПДЗ и лямбду. Еще мне подтянуло ХХ и угол опережения. Обычные стандартные показания с компа. Там еще что-то было- я не вникал.Можно ж с ноутом заехать и записать  работу двигла во всех режимах- во Виталь была бы тема.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти

×
×
  • Створити...