Перейти до змісту

Авторизація  

Рекомендовані повідомлення

Кто-то сталкивался с ремонтом компрессора кондея?Мой заклинил зараза.Если есть контакты ремонтников буду благодарен.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Если есть контакты ремонтников буду благодарен.

в городе 1972? или будешь отсылать на ремонт Новой почтой? :)

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

в городе 1972? или будешь отсылать на ремонт Новой почтой? :)

Да всё равно  лиш -бы отремонтировать.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

 

 


в городе 1972? или будешь отсылать на ремонт Новой почтой? :)
:rofl2: :rofl2: :rofl2:

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Не могу понять нормально ли работает кондиционер. Как у вас? У меня при температуре 25С на солнце, чтобы нормально в машине ехать нужно ставить на тройку. Это нормально или нужно что-то делать? Машину покупал б/у, поэтому как должно быть не знаю :unknown:

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Не могу понять нормально ли работает кондиционер. Как у вас? У меня при температуре 25С на солнце, чтобы нормально в машине ехать нужно ставить на тройку. Это нормально или нужно что-то делать? Машину покупал б/у, поэтому как должно быть не знаю :unknown:

фильтр салона давно менял? (тот, который за бардачком)

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

кондер в соле ЗВЕРСКИЙ. во всяком случае в дизельном (не знаю есть ли отличия, но не думаю)

В прошлом году я брал в прокате фиат пунто - вот там приходилось ВСЕГДА есдить с кондером на максимуме. и при этом в салоне было просто не жарко.

в соуле если врубить кондер  на максимум можно превратится в ледышку.

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

фильтр салона давно менял? (тот, который за бардачком)

Дима, с ботами давно не общался?))))

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Дима, с ботами давно не общался?))))

Теперь уже понимаю, что нет... совсем не давно... ну люблю я людей. потому и верю им :(

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

А как определили, что бот? Вроде ж по теме везде

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

А как определили, что бот? Вроде ж по теме везде

Один из факторов -  местоположение IP - Днепр, а товариСЧ пишет, что он из КиЁва.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Пацани, хто ремонтував котушку індуктивності компресора кондеціонера чи купляв нову? Номер по екзист підтягує 97641-3Х100.

Щось д... вона коштує. Я міряв опір її, безкінечність. Прочитавши форуми думаю термозапобіжник здох. От не знаю чи у епоксидці він чи ні. Все перевірив, напруга на котушку подається а вона мертва. Не втягує привід включення компресора.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Суть така. Коли стерається фрекц.накладка на муфті конд. При його включенні метал треться об метал. Іде перегрів котушки у якій стоїть термозапобіжник. Я поставив 10 А 182 градуса здається. Він перегорає і муфта не включається.

Дві поради. Не перепутайте штоп.кольца, щоб не вилетів сальник і не вийшов фреон)))) як у мене коли котушку зніматимете)) І запамятайте як сальник ставить, якщо провтикаєте і він вилетить)) щоб не розберать сам компресор і не виймать його. Зараз все працює, поїду на сто по фріон)))

Замість епоксідки замазав герметиком.

post-2983-0-05593000-1468900533_thumb.jpg

post-2983-0-96352200-1468900562_thumb.jpg

post-2983-0-09970000-1468900588_thumb.jpg

post-2983-0-34088500-1468900611_thumb.jpg

post-2983-0-42200700-1468900634_thumb.jpg

post-2983-0-14428900-1468900658_thumb.jpg

post-2983-0-56902500-1468900684_thumb.jpg

post-2983-0-38454800-1468900711_thumb.jpg

post-2983-0-93497400-1468900736_thumb.jpg

  • Like 2

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Шось ніяк не можу "догнати": нашо тобі на стрітрейсі кондьор?!! Він жиж потужніссь відбирає...

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

))))) я чуть не здох без нього)) за день.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

.....

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Пацани, потрібна порада. Після того як заправили кондиціонер, і все було норм. Добавляли колір, обдивлялись навкруги у очках. У мене тупо за ніч вийшло все. На кондиц.я проїхав 50 км. Вранці вже не холодило. Це моя вина що все вийшло через прокладку компресора? Коли зняли захист двигуна, все було у маслі. Пропускала нижня прокладка, якщо компресор поставити догори муфтою. Я казав що розберав компресор.

Я то заїхав до них, вони факт встановили, що пусто. Сьогодні я розібрав все, витер насухо прокладки, добавив навіть герметик DoneDeal чорний по двом прокладкам. І от завтра обіцяв приїхати до них. Скажіть що робить.

post-2983-0-94631600-1469143653_thumb.jpg

post-2983-0-00126300-1469143675_thumb.jpg

post-2983-0-73405600-1469143697_thumb.jpg

post-2983-0-86045200-1469143718_thumb.jpg

post-2983-0-88154200-1469143740_thumb.jpg

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Мені сказали, що при заправці можуть визначити велику "утечку" фріона. Тоді не доганяю нафіга дивились через свої окуляри, я заплатив за колір, а вони навіть захист двигуна не зняли. А витекло то прям знизку.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Мені сказали, що при заправці можуть визначити велику "утечку" фріона. Тоді не доганяю нафіга дивились через свої окуляри, я заплатив за колір, а вони навіть захист двигуна не зняли. А витекло то прям знизку.

Так что в итоге, заправили второй раз за свои или за твои?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Так что в итоге, заправили второй раз за свои или за твои?

За мої. Хоча пацик що заправляв сказав "велику утечку видно відразу, якщо не побачу то значить вийде через тиждень два". Просто перший мужик, захист двигуна не зняв, не побачив. Все вийшло за 50 км. І Віталя молодець. Перший раз вони прорахувались і взяли 417 грн. А на цей 539.

Я на герметик посадив все. Ніби норм, а там подивлюсь.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
Авторизація  

×
×
  • Створити...