mrdi10 128 Опубликовано: 25 января 2015 Добрий вечір. Сьогодні побачив на пильнику шруса грязь, виявилось смазка. Порвавсь зі сторони коробки, біля стяжки. При огляді побачив, що з іншої теж саме, але смазку не видавило. Оригінал 49595-2K050 та 49595-2К000 коштує більш 600 грн. Питання. Хто-небудь ставив пильник PMC PXC-WC103, Spidan 21866 або Malo 52348? Наскільки легко зняти шрус (бо пишуть нерозбірний)? Якщо я не помиляюсь то діаметр пильника 23.5 і 79.3 мм та висота 104.9 мм. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
wile_e 561 Опубликовано: 25 января 2015 Там походу еще и всю смазку надо заменить, т.к. она при порваном пыльнике постепенно превращаяется абразив в связи с чем шрус может закончится. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 25 января 2015 Я от вибір пильника зробить не можу. Криша їде))))) У неті різні дані по діаметру і т.д. А смазку потрібно буде замінить. У бенз. помить і т.д. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 28 января 2015 Lobro 305004 замовив. Коли заміню викладу фото. Надіюсь зніму шрус. 1 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
wile_e 561 Опубликовано: 28 января 2015 Тока же не гаси его тупо молотком, а через медную проставочку. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 29 января 2015 Тока же не гаси его тупо молотком, а через медную проставочку. Я планую заміни і внутрішні і зовнішні пильники. Також сальники коробки. Не хочу сто разів лазить. Можливо надіну зовнішній пильник знявши внутрішній шрус. Питання у тому, де знайти стяжки демфера які його фіксують на валу правому??!!! Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
wile_e 561 Опубликовано: 29 января 2015 А старые по второму кругу использовать никак? Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 29 января 2015 А старые по второму кругу использовать никак? Можливо вони у мене надірвались при заміні шарових. Одну замінив недавно, а іншу два місяці тому. Коли повертаєш цапфу (чи як там вона називається - можливо ступиця) вбік при зніманні ричага. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
wile_e 561 Опубликовано: 29 января 2015 Не я про стяжки демпфера. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 29 января 2015 Не я про стяжки демпфера. Я ще не дививсь, можливо і можна. Але вони зажимаються пасатижами. Подивимось. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 31 января 2015 Приїхали пильники Lobro 305004. От тільки щось вони різні. Хто як думає, де фейк))) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
wile_e 561 Опубликовано: 31 января 2015 А год выпуска одинаковый и завод, если указан? Я смотрю даже коробки отличаются. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 31 января 2015 На одной вказано 07.23.14 на іншій нефіга) пильник який має маркування зверху покритий ніби парафіном, як сайлентблоки стабілізатора оригін. А інший пильник тупо ніби глянцевий. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 31 января 2015 На фото з нету видно, де є маркування на пильнику. Дата на коробці. Доречі. Різниця навіть у пакеті зі смазки. На том який ніби не ориг.неідеальний шов проклейки та відсутній номер порядковий. У понеділок внутр.пильники приїдут. Той же фірми. Подивимось. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
wile_e 561 Опубликовано: 31 января 2015 Так это тебе так доставили при заказе в одном и том же магазине? Не берусь утверждать на сто процентов, но слухи такие, что хорошие на ощупь должны быть какбы пластиковые, а резина якобы не то. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 1 февраля 2015 На ощупь почти однакові ніби пластик. Я поверну один 100%. Це інтерет магазин де я часто купляю. Перевірим їх на чесність у понеділок. Я переглянув десяток фото цього виробника в неті. Висновок один. На пильнику повинне бути маркування, дата на коробці, номер на смазці. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
JokeR_SumY 7 Опубликовано: 1 февраля 2015 внутри шруса есть (должно быть) стопорное кольцо! вывернув/срезав старый пыльник удали ветошью старую смазку и попробуй вывести с зацепление ст. кольцо. далее после легкого удара молотком шрус должен сняться. опыту: 1) порыв пыльника гарантия 80% скорая гибель шруса (даже после мойки песок остается и делает своё дело) 2) снять без повреждений шрус шанс 50/50. 1 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 2 февраля 2015 внутри шруса есть (должно быть) стопорное кольцо! вывернув/срезав старый пыльник удали ветошью старую смазку и попробуй вывести с зацепление ст. кольцо. далее после легкого удара молотком шрус должен сняться. опыту: 1) порыв пыльника гарантия 80% скорая гибель шруса (даже после мойки песок остается и делает своё дело) 2) снять без повреждений шрус шанс 50/50. Я знімав шрус з Каді 2.0. дуже легко. Подивимось. Але пильник у мене чуть надірваний, який зараз намертво ізолентою замотано у місці надриву. От тільки проблеми з вибором пильників. Учора переміряв діаметри і вийшло наступне: Пильник внутрішній: d24/ d76/ h97. (можливо d75-76мм) Пильник зовнішній: d25/ d76/ h93. (можливо d75-76мм) Заміри висоти зроблено на встановленому пильнику. Можливо в упаковці він вищий на пару мм. Проблема в тому що в неті інф. неправдива і я замовив пильники не ті)))))))))))))))))) Ну внутрішні точно неті.))) Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
mrdi10 128 Опубликовано: 6 февраля 2015 Зробив висновок. Діаметр вала привода лівого 24мм. Посадочна канавка 22,5-23 мм. Зовнішній діаметр шруса внутрішнього 76мм. Посадочна канавка 73,5 мм. Зовнішній діаметр шруса зовнішнього 76мм. Посадочна десь 74,5-75 мм. Пильник Lobro 305004 стає класно зі сторони вала, зі сторони шруса зовнішнього потрібно купити хомут інший. Той що у комплекті на пару міліметрів не дожимає пильник. Тимчасово встановив хомут той що на фото. Для зовнішнього шруса, помивши його, оскільки знять не вийшло, змазав смазкою, що у комплекті з пильником. Внутрішній шрус перемив і змазав Mobilgrease XHP 222 Special, близько 100 мл. Шрус ніби нормальний, хоча раніше, при різкому повороті в право одного разу я почув хруст короткий. Можливо я його спас. Води було 2-5мл. у пильнику. Хомути, що на внутрішньому шрусі, залишив ті що й були. 2 Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах
dima150777 1651 Опубликовано: 6 февраля 2015 Познавательно, особенно с учетом приведенных размеров посадочных мест для пыльников, позволяет провести все подготовительные по покупке расходников без необходимости лезть под авто плюс расширяет спектр применяемых пыльников-аналогов. Поделиться сообщением Ссылка на сообщение Поделиться на других сайтах