mrdi10 129 Опубліковано 4 червня, 2015 При ввімкненні кондиціонера помітив незрозумілий звук. Тільки муфта входить у зчеплення, так і зявляється скрегіт. При добовлянні газу, звук пропадає чи можливо на фоні роботи мотора менш помітний. Я думаю що здох підшипник шківа компресора кондиціонера. По екзісту шків має номер 97643-3X500. Чомусь номер на малюнку (97646с) 97646-2K000 показує як підшипник (думаю що шайба але не підшипник). Хто-небуть зіштовхувавсь з такою проблемою? Мені потрібен номер підшипника або його розміри. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 4 червня, 2015 Ніби знайшов)) Точніше знайшли на СТО. Одягли стетоскоп, посліхали і сказали, що шумить підшипник шківа що натягує ремінь. Для інф. Перший проїздив 100тис.км. і я його поміняв навмання. Другий проїздив виходить 82 тис.км. Доберуть до гаража у пт. напишу. Дякую всим)) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Джоник 221 Опубліковано 4 червня, 2015 У нас же есть еще клубные машинки которые больше 100 тыков пробежали? Еще кто-нибудь этот подшипник менял? Просто хочу понимать приблизительные сроки замены. Или это строго индивидуально. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
dima150777 1 667 Опубліковано 4 червня, 2015 Ваня, лежит у меня дома на полочке уже скоро как годик (т.е. 50 тыс.км. пробега назад купленный) и подшипник этот, и ручейковый ремень. Лежат они дружненько и ждут своего часа, подшипник не шумит, состояние ремня отслеживаю постоянно... за спиной в общем уже 151 тыс.км., т.е получается, что время замены подшипника, да и ремня - дело достаточно индивидуальное, зависящее от от условий эксплуатации авто. 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Джоник 221 Опубліковано 4 червня, 2015 Ваня, лежит у меня дома на полочке уже скоро как годик (т.е. 50 тыс.км. пробега назад купленный) и подшипник этот, и ручейковый ремень. Лежат они дружненько и ждут своего часа, подшипник не шумит, состояние ремня отслеживаю постоянно... за спиной в общем уже 151 тыс.км., т.е получается, что время замены подшипника, да и ремня - дело достаточно индивидуальное, зависящее от от условий эксплуатации авто. ооо... Именно это я и надеялся услышать, спасибо Дима:) Еще пару-тройку машинок должно быть с такими пробегами- народ, как у вас дела обстоят? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Sanja 134 Опубліковано 4 червня, 2015 У меня 114т. пробега пока без свистунов обошлось. 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 5 червня, 2015 Ремінь замінив при 100 тис.км. Але думаю, що поставлю назад, коли той що стоїть порветься))))) Стан у нього норм... Та і ціни веселі зараз)))) Думаю все залежить від того яка чистота моторного простору. Якщо мить хоть раз у місяць або два то довше проживе. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Джоник 221 Опубліковано 5 червня, 2015 То есть замена была произведена только потому что "хотелось", а не потому что "нужно"? Беспокойный ты человек однако:) И в головку заглянул, и цепь с натяжителем, и ремни, и шрузы... Ну то такэ, было бы желание:) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 5 червня, 2015 То есть замена была произведена только потому что "хотелось", а не потому что "нужно"? Беспокойный ты человек однако:) И в головку заглянул, и цепь с натяжителем, и ремни, и шрузы... Ну то такэ, было бы желание:) Я на роботу їзджу за 50 км у один бік кожен день почти. І людей доволі часто підвожу. Як би сам їздив то пф. А так. Уви)) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 9 червня, 2015 Я поставив паразитний ролік б/у свій старий і звук ніби пропав. Все ж таки вирішив подивитись на номер підшипника шківа компресора кондец. оскільки не дуже сподобавсь радіальний люфт підшипника. А виявилось що у мене стерта фрікціонна накладка на шківу. На сьогодні замовив підшипник NSK (японія), ремінь донжіл і ролік параз. фебест (гляну що за підшипник у ньому стоїть) якщо дермо то поверну і ориг.замовлю. Як ви думаєте, наскільки фігово що стерто на шківу накладку? Примітка: 35BD5220 підшипник. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти