mrdi10 129 Опубліковано 20 жовтня, 2015 Просто мене інколи невистачає, щоб описать)))) так з.....о що ледве фото вкинув. Я тут погуглил. Цена тру ориджинал - 5К у.е. (не грн.). Не тру и не ориджинал в 10 раз дешевле, но тоже аж никак не 50 у.е. 1000 доларів. Я не той значок поставив))) на аліекспрес дививсь. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 20 жовтня, 2015 Часто не вистачає інф "що внутрі". Я просто викинув фото. А взагалі я хотів пояснити яка виникла проблема і як її лічить. Бо багато читав на форумах, так нічого на 100% не зрозумів. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Maris 607 Опубліковано 20 жовтня, 2015 Часто не вистачає інф "що внутрі". Я просто викинув фото. А взагалі я хотів пояснити яка виникла проблема і як її лічить. Бо багато читав на форумах, так нічого на 100% не зрозумів.Так опиши кокретней какую проблему полечил калибровкой Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 20 жовтня, 2015 Так опиши кокретней какую проблему полечил калибровкойПроблема:- ввесь час ввімкнений ел.підс.руля. навіть, коли ключ вийнятий зі замка. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Maris 607 Опубліковано 20 жовтня, 2015 Ааа, ну так подобную проблему подкладыванием шайб не лечили, шайбамы лечат брякание в рулевой Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 20 жовтня, 2015 Ааа, ну так подобную проблему подкладыванием шайб не лечили, шайбамы лечат брякание в рулевой Я ж писав, що у мене є якесь брякання/стукання/якась фігня)) Тому я розібрав. Потім виникла інша проблема. А щодо брякання, і підкладання шайб, це смішно))))Це моя думка. Там жорстка пружина, ставити ще й шайбу тупо. Не знаю що потрібно робити в скільки потрібно проїхати щоб р...сь)))) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Maris 607 Опубліковано 20 жовтня, 2015 Я ж писав, що у мене є якесь брякання/стукання/якась фігня)) Тому я розібрав. Потім виникла інша проблема. А щодо брякання, і підкладання шайб, це смішно))))Це моя думка. Там жорстка пружина, ставити ще й шайбу тупо. Не знаю що потрібно робити в скільки потрібно проїхати щоб р...сь))))Так а с бряканием не придумал что можно сделать? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 20 жовтня, 2015 Так а с бряканием не придумал что можно сделать? Є одна версія. Привод лівого колеса а саме місце встановлення внутрішнього лівого шруса. Брякання буває при деяких резонансах підвіски. Наприклад проїхать по грунтовці де гусеничний трактор проїхав))) Я вже купив три підшипники. Два на диференціал, один на вторин.вал. Залишилось ще один на первинний і на вторинний купить. Потім кожух диференціалу. Бо вже писав що є "износ" незначний. Ну це буде у майбутньому. Просто лівий привід здається рухається більш вниз/вверх а ніж правий. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
leonden 0 Опубліковано 25 січня, 2016 после установки реле в разрыв питания на ЭУР прошел год и 25000 км. Полет нормальный, реле не греется-ставил 40 Ампер.Так что вопрос для себя закрыл. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
mrdi10 129 Опубліковано 1 лютого, 2016 Брякання пройшло після розборки ЕПР і напхання смазки червячної передачі. Можливо збіг, можливо хз. Якщо не відключається електро підс.руля причина одна - сто і виставте руль у нульове положення. Це 600%. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти