Перейти до змісту

Авторизація  
leonden

Не отключается ЭУР

Рекомендовані повідомлення

Просто мене інколи невистачає, щоб описать)))) так з.....о що ледве фото вкинув.

Я тут погуглил. Цена тру ориджинал - 5К у.е. (не грн.). Не тру и не ориджинал в 10 раз дешевле, но тоже аж никак не 50 у.е.

1000 доларів. Я не той значок поставив))) на аліекспрес дививсь.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Часто не вистачає інф "що внутрі". Я просто викинув фото. А взагалі я хотів пояснити яка виникла проблема і як її лічить. Бо багато читав на форумах, так нічого на 100% не зрозумів.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Часто не вистачає інф "що внутрі". Я просто викинув фото. А взагалі я хотів пояснити яка виникла проблема і як її лічить. Бо багато читав на форумах, так нічого на 100% не зрозумів.

Так опиши кокретней какую проблему полечил калибровкой

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Так опиши кокретней какую проблему полечил калибровкой

Проблема:

- ввесь час ввімкнений ел.підс.руля. навіть, коли ключ вийнятий зі замка.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Ааа, ну так подобную проблему подкладыванием шайб не лечили, шайбамы лечат брякание в рулевой

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Ааа, ну так подобную проблему подкладыванием шайб не лечили, шайбамы лечат брякание в рулевой

Я ж писав, що у мене є якесь брякання/стукання/якась фігня)) Тому я розібрав. Потім виникла інша проблема. А щодо брякання, і підкладання шайб, це смішно))))Це моя думка. Там жорстка пружина, ставити ще й шайбу тупо. Не знаю що потрібно робити в скільки потрібно проїхати щоб р...сь))))

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Я ж писав, що у мене є якесь брякання/стукання/якась фігня)) Тому я розібрав. Потім виникла інша проблема. А щодо брякання, і підкладання шайб, це смішно))))Це моя думка. Там жорстка пружина, ставити ще й шайбу тупо. Не знаю що потрібно робити в скільки потрібно проїхати щоб р...сь))))

Так а с бряканием не придумал что можно сделать?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Так а с бряканием не придумал что можно сделать?

Є одна версія. Привод лівого колеса а саме місце встановлення внутрішнього лівого шруса. Брякання буває при деяких резонансах підвіски. Наприклад проїхать по грунтовці де гусеничний трактор проїхав))) Я вже купив три підшипники. Два на диференціал, один на вторин.вал. Залишилось ще один на первинний і на вторинний купить. Потім кожух диференціалу. Бо вже писав що є "износ" незначний. Ну це буде у майбутньому. Просто лівий привід здається рухається більш вниз/вверх а ніж правий.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

после установки реле в разрыв питания на ЭУР прошел год и 25000 км. Полет нормальный, реле не греется-ставил 40 Ампер.Так что вопрос для себя закрыл.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Брякання пройшло після розборки ЕПР і напхання смазки червячної передачі. Можливо збіг, можливо хз. Якщо не відключається електро підс.руля причина одна - сто і виставте руль у нульове положення. Це 600%.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
Авторизація  

×
×
  • Створити...