Maris 607 Опубліковано 10 серпня, 2017 Всим привіт. Я знайшов нарешті проблему хренового заведення машини. Вона впливає на мембрану редуктора. Так мембрана это самая банальная и распространенная причина и не только плохого завода, но и троений, повышенных вибраций и т.д., она когда теряет эластичность чего только не происходит. Это ж первый кандидат на замену при пробеге 50+ тыс., по крайней мере, в редукторах Томасетто. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Daggett 225 Опубліковано 12 серпня, 2017 така ситуація: потрібно пройти то, але контора, яка встановлювала мені гбо, трохи прикрилась. на скільки я розумію, всі контори працюють з певним асортиментом брендів... можливо, у когось є варіант "універсальної" контори для то? Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Maris 607 Опубліковано 12 серпня, 2017 така ситуація: потрібно пройти то, але контора, яка встановлювала мені гбо, трохи прикрилась. на скільки я розумію, всі контори працюють з певним асортиментом брендів... можливо, у когось є варіант "універсальної" контори для то?Если у тебя Стаг и Томасетто, то где угодно можно Да и вообще менять фильтра не великая наука))) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Daggett 225 Опубліковано 12 серпня, 2017 Если у тебя Стаг и Томасетто, то где угодно можно Да и вообще менять фильтра не великая наука))) фільтри-то я сам міняв... але після 40тищ мабуть потрібно зробити якесь більш серйозне тео? томасето воно то да, але "мозги" кме -- начебто не надто популярний варіант... Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Maris 607 Опубліковано 12 серпня, 2017 фільтри-то я сам міняв... але після 40тищ мабуть потрібно зробити якесь більш серйозне тео? томасето воно то да, але "мозги" кме -- начебто не надто популярний варіант...Если все работает и нету претензий то поменять фильтры и проверить герметичность. Чего там в том ГБО делать серьезного? Форсунки если не Валтеки, то раньше 100 тыщ. нечего там делать по ГБО Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
dima150777 1 667 Опубліковано 22 серпня, 2017 Я в тихом а**е... Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Sergey81 5 Опубліковано 22 серпня, 2017 Я в тихом а**е... та да, но ехать то нужно((( Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Maris 607 Опубліковано 22 серпня, 2017 Я в тихом а**е... До 19 грн за литр газа при 24 грн за литр бенза на газе все равно дешевле на Соуле с его расходом))) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Sanja 134 Опубліковано 23 серпня, 2017 При цене на бензин 24 грн а газ по 15 разница составит около 25 грн на 100 км. Как по мне то лучше ездить на бензине ( для мотора во всяком случаи). Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Джоник 221 Опубліковано 23 серпня, 2017 У нас газ 16- уже никакой экономии, если 17 будет перейду на бензин однозначно Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Sergey81 5 Опубліковано 23 серпня, 2017 я подожду до 18-19. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Sanja 134 Опубліковано 24 серпня, 2017 Я уже на бензине. Так дешевле. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
nosach 60 Опубліковано 28 серпня, 2017 я так себе прикинул, при расходе на бензе 8л/100км (если брать цену бензина 24грн/литр) и при газе 10л/100км, точка (цена) убыточности газа около 17,1грн/литр газа. Это учитывая ТО ГБО (взял сумму 500грн/15тыс пробега) и прогрев 0,7л бенза на 100км (эта цифра очень примерна). Если сейчас имеем 16,49 грн/литр газа, то ездить на газу смысла практически нет. Это все ИМХО конечно Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Джоник 221 Опубліковано 28 серпня, 2017 Они это тоже понимают и именно по этому держат чуть ниже 17. Для преданных фанатов:) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
nosach 60 Опубліковано 28 серпня, 2017 Они это тоже понимают и именно по этому держат чуть ниже 17. Для преданных фанатов:) Соласен, но я надеюсь, что через недельки 2 цены упадут до 11,5-12,5грн за литр газа. Если не ошибаюсь, то в конце августа-начале сентября 2016г цены на газ также поднимались и потом опустились до приемлимых Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Maris 607 Опубліковано 28 серпня, 2017 Соласен, но я надеюсь, что через недельки 2 цены упадут до 11,5-12,5грн за литр газа. Если не ошибаюсь, то в конце августа-начале сентября 2016г цены на газ также поднимались и потом опустились до приемлимых Ну я вот уже пару дней на бензе езжу, как газ закончился, хочу заодно посмотреть на расход бенза по своим ежедневным маршрутам, ато уже и непонятно. При такой цене как сейчас экономия на газу мизерная, особенно, при пробегах 100-200 км в неделю. Насчет того, что цена газа опустится ниже 12 грн. слабо верится, скорее опустится (если опустится) до 12-13, при этом, цена на бенз вырастет на пару-тройку грн., то есть соотношение газ-бенз вернется, но в общем топливо дороже станет...Очень хочется ошибаться в плане общего подорожания. С таким раскладом как сейчас хз куда то ГБО девать, если его не юзать, возишь постоянно ещё одного "пассажира"))) 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
zosim 76 Опубліковано 28 серпня, 2017 Замість скарг на газові цінники пропоную побазікати на тематику проблем/питань з якими стикались під час експлуатації ГБО, доп.витрат на ТО/ремонт/обслуговування ГБО, двигуна за період його "економічно доцільного" використання. Особисто маю скаргу на раптове понаднормове зростання витрат газу/100км в міському циклі. Витрати газу/100км в міському циклі зросли з 10-11л/100км до 15-16,5л. При цьому витрати по трасі ОК, в межах статистичної норми "по клубу" 9,5-10л/100км. З можливих причин зростання витрат газу припускаю: 1) частково із-за спекотного періоду 30-40 градусів, коли кондиціонер завжди працював на максимумі 2) період постачання газу від "РОСНЄФТІ", коли усі ГБОшники почали вигрібати з ГБОшних фільтрів з відстійниками кристалізований парафін... 3) проблеми з форсунками Барракуда, яким або кранти, або (в кращому випадку) потрібно якісно промити після автомобільного, сорі, … (!) технічного газу (див. сертифікати якості на всіх АЗС країни). Можливо в когось є інші думки? Буду вдячний за наводку в правильному напрямку. З нетрадиційного обслуговування ГБО: 1) міняв свічки запалювання (300грн.+150 робота) 2) промивав форсунки (1 година клацання у фірмовому самогоні від Вадима з Кіа-клубу) - 150 грн. Причина доп. обслуговування - індикація "чекенджін". Після промивки форсунок проблеми з "джекічаном" зникли. Причина "чекенджін" - пропуски запалювання у другому циліндрі, діагностується з допомогою блутуз-ЕЛМ-модуля (рекомендую придбати усім). По симптомам авто іноді не завдилось з першого разу + епізодична «дьорганина» двигуна під час руху (відчуття, наче двигун починає помалу глохнути). Проблеми зникають, якщо в рукопашну відключити ГБО ч/з кнопку. При ретельній діагностиці підтвердилось, що одна форсунка не завжди коректно відкривалась/закривалась, т.с. "залипала". При схожих симптомах, на майбутнє – не поспішайте міняти свічки, як це робив я… Спочатку промийте форсунки. Ціна питання промивки значно дешевша, +/- 150 грн. і ніколи не буде зайвою з огляду на якість "технічного газу"... Перевірка свічок запалювання в барокамері, заміна, комп.діагностика, налаштування ГБО, промивка форсунок - http://lpgkiev.com.ua/locations.html, м. Київ, вул. Василенка, 1 (нагадати, що Ви з клюбу) Що цікавого у Вас? Можливо хтось мав / вирішував інші проблеми, перевіряв двигун, регулював клапани/зазори…, чи що там нам потрібно робити для профілактики. P.S. Замість хникання щодо цін, краще давайте ділитись досвідом, точками, явками, контактами, цінами обслуговування/ремонту. Власне формуємо загальне враження про ГБО на наших Душах :wink2: "то лі єщьо будєт!" (с). P.S.2. Нагадаю про паралельну тему - http://soul-club.in.ua/topic/7683-raskhod-kia-soul-benzgaz-golosovalka-po-lpg-azs/ Комплект: Соул 2010р.в. з 5МКПП, ГБО: ЕБУ LPGTECH-204 з автоадаптацією, форсунки Barracuda (2,4), редуктор LPG Shark 1200, Мультиклапан Tomasetto, ТОР Atiker 630*180 на 43л. Стаж експлуатації 2 роки+/40 тис.км пробігу. Ставив у Вадима з КІА-Клубу (lpg-kyiv). Ціна питання 360 Євро. Комплект окупився за +/- 15 тис. пробігу (з урахуванням 4-х ТО вартістю 150-350 грн. + обслуговування). 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Daggett 225 Опубліковано 28 серпня, 2017 Замість скарг на газові цінники ... Міг биб просто написати ''досіть скігліти'' 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Daggett 225 Опубліковано 28 серпня, 2017 Ось фотки моїх свічок. На перших наїздив чисто на бендзі до тео2, а на других бендз+газ хз скільки На перших зазор 1.0, на других 1.1 Думаю, хто з них перші, а хто другі розберетесь (нгк - другі) Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Maris 607 Опубліковано 28 серпня, 2017 ГБО: ЕБУ LPGTECH-204 з автоадаптацією, форсунки Barracuda (2,4), редуктор LPG Shark 1200, Мультиклапан Tomasetto, ТОР Atiker 630*180 на 43л. Стаж експлуатації 2 роки+/40 тис.км пробігу. Я уже предлагал это указывать в профиле про авто, как указано у меня. Замість скарг на газові цінники пропоную побазікати на тематику проблем/питань з якими стикались під час експлуатації ГБО, доп.витрат на ТО/ремонт/обслуговування ГБО, двигуна за період його "економічно доцільного" використання. Дело в том, что, судя по этой теме, многие кто жалуется на цену газа не насобирал столько проблем как у тебя либо же они решались гораздо проще и без особых затрат. Очень неблагодарное дело хвастаться, что " у меня всё хорошо"))) Но лично я отписывался в этой теме о проблемах, которые у меня пару раз возникали при эксплуатации ГБО и о том, как они решились, да и другие клубни отписывались. Що цікавого у Вас? Можливо хтось мав / вирішував інші проблеми, перевіряв двигун, регулював клапани/зазори…, чи що там нам потрібно робити для профілактики. Поэтому этот твой вопрос выглядит так, как будто ты просто впервые за пару лет сюда заглянул))) На других форумах за такое предупреждают и банят :biggrin2: Лично у меня за почти 60 тыс. км. не было никакого внепланового обслуживания ГБО.Были пропуски зажигания в своё время и троение на холостых короткий период времени, диагностировал ЭЛЬМом, как показал дальнейший опыт причина была в качестве газа (тогда везде газ был плохой); было что расход газа в городе вырос с 11 до 13+ л. - решилось сменой заправки, оказалось что на Маршалле (на котором уже с годик заправлялся) стали нажухивать на объеме; вот этой зимой было такое, что резко на мгновение падали обороты на непрогретом двигателе в момент переключения на газ и пару раз даже глох движек в такой ситуации, решилось повышением температуры редуктора с 40 до 45 градусов при которой двигатель переходил на газ (делал сам через прогу с телефона). Свечи поставил новые стоковые одновременно с установкой ГБО, через 30 тыс. км. по регламенту (на ФЛ раз в 45) поменял их на иридиевые, то есть, иридиевые 30+ тыс. км. уже проехали, надеюсь ещё хотя бы 30 тыс. км. проедут.При газовых ТО в фильтрах никогда ничего криминального не замечали (фильтры паровой фазы разрезали почти на каждом ТО), хотя ТО газовое через 15 тыс. делал, но заправляюсь всегда только на ОККО, БРСМ, КЛО, СОКАР, МАРШАЛЛ. Недавно вот, тыс. 8 назад, поставил циклонный фильтр паровой фазы, через пару тыс. планирую ТО, в т.ч. газовое (если буду ещё на газу ездить))), выкручу и посмотрю есть ли там жижа. Товарищ, который заправляется на КЛО, уже выкручивал после 15 тыс. км. такой же фильтр, ничего там не обнаружил - чисто было.Вся эта инфа есть в этой теме, но для тебя специально сконцентрировал тут))) При схожих симптомах, на майбутнє – не поспішайте міняти свічки, як це робив я… Спочатку промийте форсунки. Ціна питання промивки значно дешевша, +/- 150 грн. і ніколи не буде зайвою з огляду на якість "технічного газу"... Совет очень сомнительный, поскольку свечи поменять это всегда плюс (но не только к затратам, но и к здоровью гораздо более дорогих катушек), а вот промывка для некоторых форсунок (например Хана, как у меня стоят) это начало их быстрого конца. Видно, что тебя проблемы с ГБО немного поднапрягли, раз накатал такой пост, но лично я, например, ездил и радовался экономии, особенно на дальняках, а с сегодняшними ценами на газ только ныть остается :unknown: Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти