push
Користувачі-
Постів
8 -
Зареєстровано
-
Відвідування
-
Вверху, это не внизу. Епоксидка и стеклоткань Вам в помощь. Балончик черной краски можно добавить для наведения красоты.
- 2 відповіді
-
- паливний бак
- бензобак
-
(і ще 1 )
З тегами:
-
Я б перевірив роботу датчика распредвала. Спробуйте помилки подивитись, які видає авто з чеком.
-
Вони інші. Порівнювати можна лише після спроб використання одних і других. Я лише можу сказати, що мені заміна прийшлась по душі. Комфорт залишився. На дорозі у поворотах тримається набагато впевніше. Пробоїв нема. За місяць використання фактично не сіла. Зад майже не піднявся (не задрався вгору). Як буде далі напишу. Поки що, про відгуки говорити дуже рано.
-
Фото далі. З датою встановлення трохи помилився, півмісяця пройшло. ВІдчуття після встановлення лише позитивні. Із додаткового обладнання стоїть лише фаркоп. Возив вантаж приблизно 200 кг., машина майже не присідала.
-
Більше фото не дозволяє форум.
-
Представляю альтернативне рішення із збільшенням кліренсу. Встановлення польських пружин було першим варіантом. Зателефонував на СТО. Там мені повідомили, що без заміни амортизаторів може гупати на "лежачих поліцейських". Пошук альтернатив привів до вітчизняного виробника. Недовіра до якості була перевірена опитуванням водіїв на роботі. Штат їх значний і висновок був про непогану якість. Багато використовували їхні ресори на Спрінтерах. Замовляв через доставку із Мелітополя. Вартість за дві трохи більше 800 гривень. Пруток чітко 12 мм. Висота приблизно 333-334 мм. Обіцяних 340 мм нема. Використовую більше місяця. Майже не сіли. Старі пружини мали відстань від центра колеса 365 мм. Після заміни маю 400 мм. На фото все видно. Процедура заміни у фото.