Перейти к содержимому

Добро пожаловать на форум KIA SOUL Клуб Украина | Клуб владельцев Kia Soul
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы получить доступ ко всем функциям. После регистрации и входа в систему вы сможете создавать темы, отвечать на сообщения в существующих разделах, изменять репутацию другим пользователям, получать личные сообщения, обновлять свой статус, управлять профилем, смотреть прикрепленные фото и многое другое. Если у вас уже есть учетная запись, жмите Авторизация - если нет, жмите Регистрация



Фотография

Тепер і в мене є душа


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 12

#1
vermat

vermat
  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • Имя:Petro
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kyiv
  • Авто:KIA Soul 1.6 MT Base
Всім привіт, трішки моєї історії:
 
Першою машиною в мене була Форд Фієста 1991 року - особливо сказати нічого -  маленька, старенька, мало їсть, але і не дуже й то їде... Поїздив 3 місяці, можна сказати, що погрався і хватить.
Через кілька років купив VW Golf III 1996 року, потім Opеl Combo 2005 1.3 CDTI - лише позитивні емоції, все супер. Але трошки більше ніж за 3 роки захотілося чогось кращого і динамічнішого...
 
Продав Орла і придбав  VW Golf IV Variant 1.6 TDI  2011 року випуску в дуже хорошій комплектації - було майже все і асистент автоматичної парковки, і камера, і підігріви всього, що можна гріти і т.д. і т.п. 
В планах на машинку було поїздити років 5, все наче влаштовувало, але через пів року "геніальний" витвір інженерів ВАГа - DSG 7 повідомив на екрані про помилку. Поміняв маховик, щеплення, корпус мехатроніка. Трошки помучився, не все з першого разу запрацювало, але то таке.... Було все це в дуже непідходящий момент - народилася донька і потрібно було кучу всяких штук в роддом привозити, дружину забирати і т.д. :mad:
 
Думав собі, що оскільки майже самий дорогий ремнот вже зробив, то тепер можна їздити спокійно і все буде ок. Але через місяць машинка підвела вдруге, а момент був ще складніший - моя місячна дитина попала в лікарню. Знову DSG!!! :mad:  :mad:  :mad:   Хоча цього разу за день по гарантії зробили, але, як то кажуть, любов пройшла... Ще трошки поїздивши, задумався про продаж гольфика. 
 
Коли купував гольфа, заганяв на діагностику до знайомих на СТО, технічна частина норм, підвіска норм, двигун шепче, маляр подивився - сказав: бампер і пасажирські дверцята. Наче норм. Коли продавав - пройшов діагностику по повній програмі))). Дізнався багато нового, і від того бажання продати тільки посилювалося. 
 
Передивившись кучу відео на Ютубі, типу Ельдара та Автохлам та озброївшись товщиноміром, почав шукати собі наступне авто. Вже давно хотів Санта ФЕ десь так 2008 року. Але за прийнятною для мене ціною були лише "жмурі", хоча на перший погляд виглядали досить бодренько. 
 
В результаті, я вирішив, що зараз покупку Санта Фе відкладу і просто візьму щось живеньке. Передивився кучу хламу за саму різну ціну. Це були: тойоти кемрі 40-вки, туксони й елантри, реношки, сітроєни, шкоди... Втомившись від брехні перекупів, випадково потрапив на наче непогане оголошення по продажу KIA SOUL.  Інфа в оголошенні не відповідала дійсності, гуділа турбіна, пробіг був явно скручений, хоча перекуп запевняв, що продає його майже родич ))) Взагалі, всі перекупи чудово знають власників машин, це їхні родичі або друзі, дуже багаті, мають кілька машин і ця майже не їздила і часто продають, бо просто відпала потреба в машині, або моряки, або за кордон їдуть. Ну це таке, щось я відволікся. Вцілому Соул сподобався. Подивився ще кілька і знайшов свого.  1,6 бензин + газ, механіка, 2010 року випуску, реєстраці в 2011, все просто.
 
При виборі авто, хотілося щось таке, що максимально далеко від негативних моментів по Гольфу.
 
Трошки вищий кліренс - вагомий плюс. Та й база коротша.
 
По коробці - для себе вирішив: або механіка - або класичний автомат. Всілякі роботи і варіатори та ДСГ - від лукавого. Можна брати лише, якщо це нова машина. На соулі - механіка.
 
Двигун в КІа дость не дорогий в експлуатації в порівнянні з гольфом. В гольфі ремінь ГРМ та помпу замінити - задоволення не з дешевих.
 
Задня підвіска на гольфі - багато-важільна, а тут балка... Куди вже простіше:)
 
Свого Соула купив не в перекупа, машинка в рідній фарбі, хоча потребує незначного ремонту пасажирських дверей, на підході щеплення, але це не дуже хвилює - тут воно в 10 раз дешевше))). 
 
Взяв машинку майже місяць тому. Проїхав десь 2,5 т.км. 
Після покупки - зробив регулювання клапанів, замінив шарову опору та пружину. Зробив тонування та докупив автобокс на дах, так як з газом багажничок маленькуватий.
 
В планах: замінити задні пружини, барабани з колодками, передні диски з колодками і ще кілька дрібниць.  Зараз пробіг 160 т. і що диски, що пружини з стійками ще рідні. Руль в міру витертий, трошки облізла фарба на ручках. Вцілому стан відповідав ціні.
 
Враження по машині:
Все пізнається в порівнянні. На розгін до 60 краще ніж дизельний гольф, але на трасі набагато тупіша. Підвіска: на дуже поганій дорозі Соул краще, на нормальній - звичайно Гольф.  Соул простіший у всьому, але і дешевший.
 
Підсумовуючи, я задоволений, думаю Соул мабуть один з кращих варіантів враховуючи ціну/якість/практичність. 
Щодо комплектацій та приємних "плюшок" - вони радують преші кілька місяців, потім авто перетворюється в транспорт і головне, щоб безперебійно виконувало цю фінкцію.

#2
Maris

Maris
  • Пользователи
  • 3 830 сообщений
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев
  • Авто:Киа Соул 6MT (бензин/газ) 2012 F/L ГБО: эл. Stag 4 Q-Box Basic, ред. Tomasetto Alaska, ф-ки Hana (красные), бал. Atiker 47 л. (180х650 мм)


Після покупки - зробив регулювання клапанів

Вот это очень правильный шаг, учитывая пробег и ГБО.


замінив шарову опору та пружину

Одну пружину?


щоб безперебійно виконувало цю фінкцію.

Это точно к Соулу, надежность и дешевизна обслуживания это самая сильная сторона Соула.


Если человек хочет жить, медицина бессильна...
А если человек хочет хорошо жить, то бессильно даже законодательство
История Kia Soul Base 2012 F/L

#3
vermat

vermat
  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • Имя:Petro
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kyiv
  • Авто:KIA Soul 1.6 MT Base
Прийшлось замінити одну, бо мусив терміново їхати, була БУ. А з моєю взагалі цікава ситуація вийшла. Вискочив один виток (+ фото)

Прикрепленные файлы



#4
Maris

Maris
  • Пользователи
  • 3 830 сообщений
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев
  • Авто:Киа Соул 6MT (бензин/газ) 2012 F/L ГБО: эл. Stag 4 Q-Box Basic, ред. Tomasetto Alaska, ф-ки Hana (красные), бал. Atiker 47 л. (180х650 мм)
Изучай форум и не спеши покупать ориг.пружины, лучше уже сразу усиленные ставить. Чтобы прикрепить фото зайди в расширенную форму ответа
  • vermat это нравится
Если человек хочет жить, медицина бессильна...
А если человек хочет хорошо жить, то бессильно даже законодательство
История Kia Soul Base 2012 F/L

#5
oberwolf

oberwolf
  • Пользователи
  • 935 сообщений
  • Имя:Владимир
  • Пол:Мужчина
  • Город:Харьков
  • Авто:Kia Soul 1.6 MID AT. 2010
Ну что,Петр.Поздравляю с покупкой и вливанием в наши ряды!Ценителей душ.

#6
oberwolf

oberwolf
  • Пользователи
  • 935 сообщений
  • Имя:Владимир
  • Пол:Мужчина
  • Город:Харьков
  • Авто:Kia Soul 1.6 MID AT. 2010
Кстати ,Петр -огласи характеристики приобретённой Души!Год,комплектация,цвет,плюшки!Приятная информация!

#7
vermat

vermat
  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • Имя:Petro
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kyiv
  • Авто:KIA Soul 1.6 MT Base
Дякую за привітання!

Сьогодні мвсяць як в мене Соул. Проїхав трошки більше 3000 км.
Особливо задоволений машинкою після поїздки в Кіровоградську область. Їздив в Новоукраїнку через Умань-Добровеличівку... Доріг там немає. 40 кілометрів їхав більше години. Попередні мої машини мабуть там не проїхали б.
Назад вертався через поле по грунтовій/жорствяній дорозі, як виявилося на 20 хв швидше.

По машині ще досить багато потрібно зробити:
Найблище ТО - окрім масла і фільтрів варто замінити антифриз та тормозну рідину (таке відчуття що ці рідини ще з заводу).
Потрібно замінити передні тормозні диски з колодками (диски з 2010 року, пройшли 160 т.)
Задні барабани з колодками (вискочила пружинка, що колодку прижимала. Коли розбирав барабан - стан його не дуже сподобався).

Також в планах: підсилені пружини з амортиками на зад - сильно просів, та ще й газовий балон додає ваги.
Скоріш всього і на перед щось потрібно буде подумати, чи просто нормальні пружини з проставками чи без, ще почитаю форум.
І звичайно потрібно купити захист - після останньої поїздки чудом піддон цілий.

#8
Androll

Androll
  • Пользователи
  • 3 346 сообщений
  • Имя:___
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев
  • Авто:«Душевный» бронивичоГ с трубиной F/L 2012

Потрібно замінити передні тормозні диски з колодками (диски з 2010 року, пройшли 160 т.)

160 тыщ родные диски не проедут. их уже меняли 100%. разве что если 99% пробега - трасса.

штатные тормозные диски очень мягкие - при городской езде уже к 40 тыщ. требуется основательная проточка, а к 80 тыщ - замена.


Також в планах: підсилені пружини з амортиками на зад - сильно просів, та ще й газовий балон додає ваги.
Скоріш всього і на перед щось потрібно буде подумати, чи просто нормальні пружини з проставками чи без, ще почитаю форум.
І звичайно потрібно купити захист - після останньої поїздки чудом піддон цілий.

 

нечо тут думать - нужно ставить усиленные пружины. штатные предназначены для езды по европейским дорогам. без газового баллона  :yes:

зимой особенно оценишь!

 

а проставки - это зло. они не демпфируют ударные нагрузки, а передают всю энергию удара в кузов. только пружины!



#9
Maris

Maris
  • Пользователи
  • 3 830 сообщений
  • Имя:Игорь
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев
  • Авто:Киа Соул 6MT (бензин/газ) 2012 F/L ГБО: эл. Stag 4 Q-Box Basic, ред. Tomasetto Alaska, ф-ки Hana (красные), бал. Atiker 47 л. (180х650 мм)


160 тыщ родные диски не проедут. их уже меняли 100%. разве что если 99% пробега - трасса. штатные тормозные диски очень мягкие - при городской езде уже к 40 тыщ. требуется основательная проточка, а к 80 тыщ - замена.

Андрей, не путай человека. У него не дизель и не автомат, а бензин на МКПП, да ещё и с ГБО (что подразумевает спокойную и экономичную езду). 160 тыс. км. родные тормозные диски вполне могут проехать, другой вопрос, что их толщина уже будет заметно меньше допустимого минимума, но тормозить будут, главное не в пол со 160 км/ч. Я на своих проехал 109 тыс. км., города больше 70%, да ещё я их и протачивал. С неоригинальными колодками они, кстати, и изнашивались заметно меньше. Да и на форуме у нас отписывались, что значительно больше 100 тыс. км. проезжали на родных дисках. В любом случае при замене нужно обратить внимание на маркировку, если диски оригинал, то 99% это сток из салона.


Задні барабани з колодками (вискочила пружинка, що колодку прижимала. Коли розбирав барабан - стан його не дуже сподобався).

К такому пробегу колодки и барабан уже скорее всего есть смысл менять, особенно если барабаны не обслуживались как следует, так же я бы поменял все пружинки внутри.


Если человек хочет жить, медицина бессильна...
А если человек хочет хорошо жить, то бессильно даже законодательство
История Kia Soul Base 2012 F/L

#10
Vitaliy83

Vitaliy83

    Banned

  • Заблокированные
  • 4 сообщений
  • Имя:Виталий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Киев
  • Авто:kia soul

Всем привет! Принимайте ещё одного "сослуживца". Зовут Виталием, надеюсь на хорошее общение)



#11
dima150777

dima150777
  • Модераторы
  • 3 513 сообщений
  • Имя:Дмитрий
  • Пол:Мужчина
  • Город:Фастов
  • Авто:SUZUKI Vitara GL 1.6

Всем привет! Принимайте ещё одного "сослуживца". Зовут Виталием, надеюсь на хорошее общение)

Не с того начинается общение...

b72711ca3301.png


  • nosach это нравится

#12
vermat

vermat
  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • Имя:Petro
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kyiv
  • Авто:KIA Soul 1.6 MT Base
...а я за 2 місяці вже 5 т.км проїхав. На попередніх машинках набагато менше їздив. Десь на форумі бачив, що "база" - це непахане поле для удосконалення. От і в мене на кругленьку суму планів набралося, але спочатку б довести до нормального стану технічну частину, а там вже можна буде і погратися.

#13
vermat

vermat
  • Пользователи
  • 17 сообщений
  • Имя:Petro
  • Пол:Мужчина
  • Город:Kyiv
  • Авто:KIA Soul 1.6 MT Base
А ось і фото моїх тормозних дисків, все ж таки схоже, що вони ще рідні.

Прикрепленные файлы




Количество пользователей, читающих эту тему: 0

0 пользователей, 0 гостей, 0 скрытых пользователей