Луос 2 Опубліковано 26 липня, 2020 Не знайшов пошуком, тож поки нова тема. Все почалось з того що мій перший, потім другий і потім друга третій OBD сканер (Launch) не змогли прочитати мого Soul AM 1.6 CRDI MT6. Ті самі "приблуди" на іншому Соулі, правда 11го року, але все одно рестаїл - чудово читають авто. Можливо далеко не все, але бодай певну інфо витягують. Викрутив фішку і "подякував офіціалам", що хоча б 4/5 з 16 ноги не поміняли місцями, або не кинули на 7/15 ноги. У мене ж і 2-10, 6-14 і 7-15 клеми порожні. Провода перетикнули в інші роз'єми. Тепер питаннячко - хто може сказати по кольорах проводів який куди має іти в оригіналі? або де можливо схему глянути? PS не здивований що так роблять офіціали, вже не вперше стикаюсь. Здивований що не знайшов теми відповідної. Перший продаж автівки Рівненським автодилером - піііііііі..... Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
zra 303 Опубліковано 26 липня, 2020 26 минут назад, Луос сказал: Не знайшов пошуком, тож поки нова тема. Все почалось з того що мій перший, потім другий і потім друга третій OBD сканер (Launch) не змогли прочитати мого Soul AM 1.6 CRDI MT6. Ті самі "приблуди" на іншому Соулі, правда 11го року, але все одно рестаїл - чудово читають авто. Можливо далеко не все, але бодай певну інфо витягують. Викрутив фішку і "подякував офіціалам", що хоча б 4/5 з 16 ноги не поміняли місцями, або не кинули на 7/15 ноги. У мене ж і 2-10, 6-14 і 7-15 клеми порожні. Провода перетикнули в інші роз'єми. Тепер питаннячко - хто може сказати по кольорах проводів який куди має іти в оригіналі? або де можливо схему глянути? PS не здивований що так роблять офіціали, вже не вперше стикаюсь. Здивований що не знайшов теми відповідної. Перший продаж автівки Рівненським автодилером - піііііііі..... у Вас что-то намучено ибо ланчем всё читается, у меня единственное, что не прочиталось так это иранский samand 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Androll 1 134 Опубліковано 26 липня, 2020 48 минут назад, Луос сказал: не здивований що так роблять офіціали, вже не вперше стикаюсь это делают намеренно. чтобы без спец. переходника никто не мог подключится к мозгам и прописать новый ключь. некий вариант противоугонки. другой вопрос что обычно после перепиновки ОБД делают и отдают хозяину переходник под стандартную распиновку для диагностики. угонщики не будет морочится и курить мануалы где какой пин ДОЛЖЕН стоять - он подключил комп, а мозги не видит - прописать ключь и завести машину по быстрому уже не получится. Пойдет искать другой вариант. 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Луос 2 Опубліковано 26 липня, 2020 1 час назад, zra сказал: у Вас что-то намучено ибо ланчем всё читается, у меня единственное, что не прочиталось так это иранский samand Думаю що 2012 рік без змін в цьому питанні, але у мене 7-15 порожні. Ані K-Line, ані CAN H/L.... Дякую за схему, зранку подивлюсь що там до чого. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
zra 303 Опубліковано 26 липня, 2020 Только что, Луос сказал: Думаю що 2012 рік без змін в цьому питанні, але у мене 7-15 порожні. Ані K-Line, ані CAN H/L.... Дякую за схему, зранку подивлюсь що там до чого. я ссылку скинул на все года и мануалы АМ 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Луос 2 Опубліковано 26 липня, 2020 @Androll Та наче для "професійних" крадіїв - то не проблема перепіновані. Ба більше якщо і робити щось з "блокуванням" колодки ОБД - краще вже на сигналізації рвати цифрові кабелі, що йдуть на ОБД. ІМХО - виключно гемор власнику. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Androll 1 134 Опубліковано 27 липня, 2020 6 часов назад, Луос сказал: @Androll Та наче для "професійних" крадіїв - то не проблема перепіновані. Ба більше якщо і робити щось з "блокуванням" колодки ОБД - краще вже на сигналізації рвати цифрові кабелі, що йдуть на ОБД. ІМХО - виключно гемор власнику. 90% угонов делаются "по быстрому" - где-нить возле супермаркета или бизнес-центра. сперва один проникает в машину, подключает сканер через диагностический разъем, прописывает новый ключ, а потом второй заводит и спокойно уезжает. на все про все у них уходит 3-5 минут. чтобы без шухера и лишнего внимания. а теперь представь что сканер не подключается и ключ не прописывается. они что тут же начнут разбирать проводку и искать нужные пины? да просто бросят машину и пойдут за другой вот видео как реально ушла машина: понятно, что если захотят угнать конкретную машину (например под заказ) не спасет ничего. в крайнем случае утащат на эвакуаторе и где-нить в подземном гараже разберутся с ней окончательно Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Vikt_t 0 Опубліковано 27 липня, 2020 Господа - чтобы по-быстрому не угнали авто, надо с OBD разьемом поработать (поменять распиновку) и тогда это будет один из уровней защиты авто от угона Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Луос 2 Опубліковано 28 липня, 2020 @Androll от вся цяцька з соулом та і з сідами, а якщо їдуть за кіа, то не сідають в беху, в тім що тикають не в обд2, а у ЕМ11 роз'єм. Трохи далі за зчепленням лівійше стоїть...... Ну так від людей в темі ;) У мене ще по ходу і кольори проводів не збігаються з мануалом. Три червоних, між собою не дзвоняться, один живлення. А ЕМ11й все на місці (поки що), і CANи всі і решта. ;) 1 Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Vikt_t 0 Опубліковано 28 липня, 2020 По киа -на многих авто (америкосы) в комплектации иммо отсутствует, поэтому блокировка диагностического разьема не поможет. Надо делать хорошую противоугонку ... Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти