Перейти до змісту

Лідери


Популярний контент

Показано вміст із високою репутацією 13.11.23 у всіх областях

  1. 1 бал
    Юрка, керована, місцями запальна, при цьому досить економна. Багажник за розмірами подібний до вітаровського, тільки у Вітари він має горизонтальне розташування, а у Фіесті - вертикальне (подібно до базових комплектацій Соула 1-го покоління). Двигун дизельний в 1,5 літра навіть з невеликою турбіною більш, ніж достатній, масла не бере, в турбіну не кидає (щоправда у авто пробіг в 57 тис.), зазначу, дизельні двигуни у Фордів французького концерну РSA Group, то, що зараз Stellantis. Він є еволюцією відповідних дизельних двигунів в 1,4 і 1,6 літра, для Фієсти навмисне не роздутий, щоб зберегти ресурс та економічність. Щоправда таких дизельних Фіест в Україні не багато. Трьохдверний кузов має як свої недоліки, так і переваги... В нас з дружиною діти вже дорослі, авто куплялось під неї, тож наявність лише однієї дверцяти збоку - це перевага. "Морда" у Фієсти досить довга, тож доступ в моторному відсіку досить непоганий, як для маленького авто. При цьому вже двічі проводив планові ТО та повністю обслужив підвіску, ціни на запчастини досить помірні, взагалі без фанатизму. Планую найближчим часом встановити шкіряні чохли від "Братів". Якось так...
×
×
  • Створити...