Ну чо....пацани;) Поміряв я компресію а вона 12 у всих)) о крім четвертого. Там 10. Так як у мене все було, о крім двох комплектів впускних клапанів??? бо провтикав з випускними. Якщо рік тому це по 80грн, то зараз по 220 замовив 8шт))).
Щодо двигуна ...
Я не виклав усих фото, але повірите на словах.
Колінвал у допуску??
Корінні вкладиші зазор 0.021-0.042 (0.05 факт)
Шатунні вкладиші зазор 0.032-0.052 (0.04 факт)
Щодо циліндрів...я не міряв еліпс. Бо буду гільзувати і мені пф)))
Щодо кілець масляни.. Вони рухаються, але ніби зажаті. Не виходят за площину канавки поршня. Не зря 350грам/1000км, а при даванні п...й))) то до 1л/1000км)))
Щодо задирів. Є у двох точно циліндрах, але вони були ще при 270000км. Зараз 462000км.
Щодо ціни на ремонт.
~3000 гільзовка
~3000 заміна направляючих, клапана, шліфовка.
~робота безкоштовна))) роблю я. А так..я взяв би 20000грн з моєю придирчивістю)
~ запчастини десь до 15-18000грн станом на 2021 рік. Якщо на 2022 то це просто пц... Повірте))) (усі прокладки, гільзи, поршня, клапана, направляючі, грм, сальники, резиночки і т.д.)
Десь на днях віддаю на гільзовку, шліфовку, клапана...
Я ж останнім часом звільнився з роботи))) і з 2019 року займаюсь професійно ремонтом авто... Гайкую))) діагностую, підбираю запчастини і т.д.)))
Мене не лякають ці роботи, бо недавно вже розбирав двигун з Sonata 2.0MPI. Дефектував і т.д....
Нагадаю що при 270000 здається я міняв сальники клапанів та прокладку ГБЦ. Мені показалось масло у одному місці двигуна. Я тоді був зеленим і не дожав прокладку. Тому через 50000км соплив антифриз з 4-того і 3-тього циліндра за випускним колектором. Але все залоїлось)))
На сьогодні у мене є ориг.поршня, клапана і т.д. о крім гільз Колбеншміт.