Я проїхав 130 000 і вирішив замінити цеп, направляющі (пластмасові), гідронатяжник і перевірити зазори у впускних і випускних клапанах. Результат: - цеп - ідеальний - направляющі - трішки стерті бо пластмасові - гідронатяжник висунутий десь на 0,7-1 см. - сальник коленвала - стертий (заміні підлягає 100% хоча масло не видавлювало) - зазор в впускних клапанах 1-й циліндр. (0,15) 2-й, 3-й та 4-й (0,20) допуск 0,17-0,23 мм. - зазор в випускних клапанах 1-й циліндр. (0,25) 2-й, 3-й та 4-й (0,30) допуск 0,22-0,28 мм. Я замінив прокладку кришки клапанов, водяного насосу, сальник коленава. Цеп, направляющі та гідрокомпенсатор замінив бо були нові у наявності. Звертаю вашу увагу, що сальник коленвала 21421-2B020 коштує 20 грн. Я купив аналог фірми РН. По виду, кольору і маркуванні вони 100% однакові, а коштують 14 грн. Після зняття кришки бокової двигуна виявилось, що на ній встановлено два сальника (О-подібні) які не пробиваютсья через exist. Робіть з цього висновок чи потрібно регулювати клапана. Я вже проїхав 142 000 і все Ок.