Наступний мій пост буде описом ось цього фото
Хочу акцентувати увагу на середньому расході... Сьогодні їздив до столиці (75 км в один бік), заправився на виїзді з міста, за звичкою скинув показники маршрутного комп'ютора, і гайда... Зазначу, у нас зробили капітально участок дороги Фастів - Митниця (25км), фото робив вже при русі по трасі. Швидкісний режим ~ 80-85км/год. до Митниці, і 95-100км/год вже на одеській трасі із дотриманням шидкісного режиму через значну кількість камер на шляху. Додатково: на авто встановлені білоцерківські шини трохи більшого за стоковий діаметру, нещодавно проведено ТО (в т.ч. заміною мастила, шо природньо). При цьому виробником заявлена витрата пального в режимі траса в 5,1 літра /100 км. Зауважу, моєму авто 3 з невеличким роки і загальний пробіг в 75 тис.км.
До чого все це пишу? Виробники пнуться, придумують хитрі системи і вузли в авто з метою зменьшення витрати пального, при цьому відмінне дорожне покриття, що дозволяє авто рухатись максимально рівномірно, дозволяє у звичній манері руху досягнути витрат пального меньших, ніж заявлені виробником. Відповідно вірне і зворотнє твердження: яке б економне авто не придбав - якщо дорожне покриття у незадовільному стані плюс постійний трафік, показники витрат будуть дуже далекі від ідеальних. Від цього і значна загазованність на наших шляхах, особливо у великих містах.
З.І. Окремо, цікава тема, коли виробник авто намагається перекроїти присказку "від добра добра не шукають", і вивести на ринок гібридні версії і без того економних в плані витрати пальгого версії своїх моделей, і що з цього виходить, але це окрема тема і не в моєму бортжурналі.
З.З.І. Загалом середня витрата пально за поїздку в Киів і назад склала 5,5 літрів/100 км.