Jarry Mouse
Користувачі-
Постів
66 -
Зареєстровано
-
Відвідування
Репутація
2 РепутацияІнформація
-
Ім'я
Ярослав
-
Стать
Не определился
-
Місто
Kiev
-
Авто
Душа безгрішна
Відвідувачі профілю
Блок останніх користувачів вимкнено та не відображається іншим користувачам.
-
У мене Prime. Замінив на 90 тис. Написав вище свої враження. Коробка чітка, працює норм.
-
Цікаво порівняти з Белшиною, та при швидкості 60+ починає вити, шо дурна;))) Не підшипник, я перевіряв.
-
Дебіца норм колеса робить, їхній завод - це ж Good Year начебто. Як варіант - Sava, дешево і надійно.
-
По всіх чотирьох шинах зауважень не було. Відбалансували і - вйо;)))
-
Позавчора взяв шефу на Ланос чотири бублики Premiorri Solaza. Цікаво, як вони себе поводять. Виробництво Україна за британською технологією на італійському обладнанні. Всі розміри є, ціна демократична.
-
У мене Conti Premium Contact2 - попередня модель. Катаю останній сезон, бо стерлися вже. Пройшли вони тисяч 40, плюс-мінус. В принципі, я ними задоволений. Було якось зривав у юз на київській бруківці, на сухій дорозі спрацьовувала АБС, але то, мабуть, не тільки від гуми залежить.
-
Залив Mobis 75/85 на 90-й тисячі. Десь по 260 за пляшку. Все норм, тільки в холодну погоду коробка жорсткувата перших хвилин 10. Далі все чітко й плавно.
-
Лийте g11 синього кольору і буде все ОК. Або зелений, результат такий самий;)) Виробник, як я думаю, великого значення не має, але має бути бренд. Червоний карбоксилатний G12 або G12+ заливати тільки після промивки системи охолодження дистильованою водою!
-
У березні буде шість років рідному. Поки що все добре. Мотор - бензин.
-
Тросовый блокиратор - надежная защита от несанкционированного доступа в моторный отсек. Личинка замка выводится в салон и открывается ключом. цена вопроса 200 грн. (067)392-06-86 Ярослав
-
Вот: как тут картинку вставить?
-
Выглядит очень страшно. Как плетка.
-
Ну порадовали так порадовали! А я уже болгарку приготовил - в капоте люк делать ;)) Рекомендую! Источник проблемы - неаккуратное обращение с дополнительным тросовым замком капота. Поставили мне его давно и проблем никаких с ним не было. Личинку замка закрепили в бардачке, с глаз долой, только фильтр салона менять стало немного геморно. На официальном сервисе позавчера кто-то шибко умный, желая заменить этот самый фильтр салона, открутил бардачок и потянул на себя. Не тут-то было. Потянули сильнее (а я предупреждал о дополнительном замке!). Замок сказал "кряк" и застрял намертво в положении "открыто". Рычажок открытия капота при этом стал перемещаться легко и ничего не открывая при этом. Налицо все симптомы обрыва троса. А дальше вы сами все знаете. Короче, дополнительный замок остался вполне себе живым, но решено было его демонтировать во избежание. Мож надо кому? Дешево отдам.
-
Спасибо! Так и сделаю. Уже после выходных скорее всего.