Время бежит вперед. Новый анонс. Ралли "ПИКНИК-2013" 8 июня 2013 РЕГЛАМЕНТ Аматорського авторалі «Пікнік-2013» на Кубок Neste Oil Lubricants Дніпропетровськ, 08 червня 2013 р. ЗМІСТ ГЛАВА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ ГЛАВА 2. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ ГЛАВА 3. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ ГЛАВА 4. ОПИС ТРАСИ ГЛАВА 5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ ГЛАВА 6. ТЕХНІЧНА ПЕРЕВІРКА ГЛАВА 7. УЧАСНИКИ ГЛАВА 8. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ ГЛАВА 9. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ. КОНТРОЛІ. КВ. ДОДАТКОВІ ЗМАГАННЯ ГЛАВА 10. СТРАХУВАННЯ ГЛАВА 11. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ ГЛАВА 12. ПЕНАЛІЗАЦІЇ ГЛАВА 13. ПРИЗИ – КУБКИ ГЛАВА 1. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ 1.1. Дніпропетровський обласний автомобільний клуб (ДОАК) та автоспортклуб «BPR», за підтримки компанії «Агро-Союз» та смазочних матеріалів Neste Oil, організовують клубне змагання з авторалі «Пікнік-2013» на території Дніпропетровської області. Змагання проводитиметься у відповідності з МСК ФІА та НСК ФАУ, ПДР України та цим Регламентом, затвердженим ФАУ (Свідоцтво організатора змагання № ______ від «___» __________ 2013 року). 1.2. Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами, Загального Регламенту Кубоку ФАУ з ралі на серійних автомобілях (далі Кубок) та цим Регламентом. Основною метою заходу є сприяння розвитку автоспорту автомобільного спорту на території Дніпропетровської області і України, та серед населення. ГЛАВА 2. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ ДАТА ЧАС вівторок 01.05.13 10:00 Відкриття прийому заявок субота 08.06.13 12:00 Закінчення прийому заявок П’ятниця 07.06.13 18:30-21:30 Брифінг для учасників Дніпропетровськ, пр. Кірова, 50а, обласна технічна школа ОСОУ, актовий зал (1 поверх) . Реєстрація учасників. Адміністративна перевірка субота 08.06.13 Неділя, 09.06.13 09:00 – 22:00 День проведення ралі «Пікнік-2013». 09:00 – 12:00 Реєстрація, адміністративна перевірка іногородніх учасників. Передстартовий технічний контроль, медичний контроль. 12:00 – 13:00 Публікація списків допущених учасників, стартової відомості. Урочисте відкриття змагання. 14:00 Старт першого екіпажу. 20:00 Фініш останнього екіпажу. 14:00 Публікація результатів ралі «Пікнік-2013». 15:00 Урочисте нагородження переможців «Пікнік-2013». ГЛАВА 3. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ. 3.1. Голова: – Пергат Борис Члени Оргкомітету – Маштак Михайло, Чехович Олена. 3.2 Адреса постійного Секретаріату: м. Дніпропетровськ , наб Перемоги, 26Б, бізнес-центр «КУБ», ДОАК Офіційні дошки оголошень www.elitasport.com.ua, http://dynamicteam.sportboard.net 3.3 Офіційні Особи: Оф. Особа. Прізвище, Ім’я, Ліцензія N Місто Голова КСК Маштак Михайло Дніпропетровськ Спортивний комісар Пономаренко Вячеслав Дніпропетровськ Спортивний комісар Чехович Олена Дніпропетровськ Директор змагання Пергат Борис Дніпропетровськ Начальник безпеки Стрижикурка Сергій Дніпропетровськ Головний cекретар Сидько Юлія Дніпропетровськ Технічний комісар Терентьєв Андрій Дніпропетровськ Головний Хронометрист Ментус Олександр Дніпропетровськ Офіцер по зв’язкам с учасниками Сергієнко Давид Дніпропетровськ ГЛАВА 4. ОПИС ТРАСИ. Ралі проводиться згідно ПДР України та включає трасу загальною довжиною: - для класу «ДРАЙВ» та «РЕЙД» – 250 кілометрів, з них 70% асфальтові і 30% ґрунтові дороги, та три закриті площадки для швидкісного маневрування на гравії та грунті, кожна по два рази (усього 6 ДОПів), без застосування заднього ходу. - для класу «КЛАСІК» – 140 кілометрів асфальтових доріг та три закриті площадки для швидкісного маневрування із застосуванням заднього ходу. Розподіл маршруту і контроль часу включені у контрольну карту. Маршрут розташовано у Новомосковському, Петриківському та Дніпропетровському районах Дніпропетровської області. ГЛАВА 5. ДОПУЩЕНІ АВТОМОБІЛІ . 5.1. До участі у ралі допускаються серійні легкові автомобілі с закритим кузовом, що мають державну реєстрацію, відповідають вимогам Правил Дорожнього руху України. 5.1.1 До участі у заліках «ДРАЙВ» та «РЕЙД» також допускаються серійні легкові автомобілі які відповідають «Вимогам до автомобілів, які допускаються до участі у Кубку ФАУ з ралі на серійних автомобілях» . 5.2. Автомобілі допускаються у наступних класах: «КЛАСІК» Траса тільки асфальт – любий легковий автомобіль, кросовер чи джип, привід – любий. «ДРАЙВ» Траса асфальт + грунт, - легкові автомобілі 1 клас до 1600 куб см – легкові автомобілі з приводом любого типу 2 клас до 2000 куб см – легкові автомобілі з приводом любого типу 3 клас вище 2000 куб см – легкові автомобілі з приводом любого типу «РЕЙД» кросовери та джипи з приводом любого типу. Додаткова номінація «Кращий жіночий екіпаж» розігрується в заліку «КЛАСІК» на будь-якому автомобілі. В командному заліку на на Кубок Neste Oil Lubricants заявляються два екіпажі, які виступатимуть в заліку «ДРАЙВ», але із різних класів. Наприклад, один автомобіль – в заліку до 1600 куб см, другий автомобіль – в заліку до 2000 куб см. Заявки для участі в командному заліку повинні бути подані до 12-00 08.06.13. Попередні заявки по тел. 0508659589, 0671060324. 5.3. Еквівалентний робочий об’єм бензинового двигуна обладнаного системою наддуву враховується з коефіцієнтом 1,7 для бензинових двигунів, та 1,5 для дизельних, згідно ст. 252 додатку “J» МСК ФІА. 5.4. На автомобілях всіх класів в рекомендованому порядку, з обох боків наносяться написи на крилах або на задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, репродукції державного прапора України. Висота шрифту 40 мм для написів на крилах, написи і реклама погоджуються з організатором до старту ралі. 5.5. Автомобілі мають стартові номери які присвоюються організатором, у порядку передбаченому регламентом: з 01 по 30 – залік «РЕЙД». З 31 по 70 – залік «ДРАЙВ» з 71 по 120 – залік «КЛАСІК». 5.6. Організатор надає кожному екіпажу одну емблему змагання, яка повинна бути розміщена на передньому капоті автомобіля протягом усієї тривалості змагань. Емблема у жодному випадку не повинна перекривати, державний реєстраційний номер автомобіля під загрозою штрафу у розмірі 100 грн. 5.6. На усіх автомобілях в обов’язковому порядку з обох боків розміщуються стартові номери, на передніх дверях виданих організатором, інші написи та реклама. 5.7. Відсутність хоча б одного стартового номеру, емблеми змагання чи обов’язкової реклами спонсора (якщо відсутність реклами не узгоджена з організатором) тягне грошовий штраф у розмірі 100 грн. 5.8. Відсутність одночасно двох стартових номерів змагання тягне за собою виключення із ралі. ГЛАВА 6. ТЕХНІЧНА ПЕРЕВІРКА. 6.1. Технічна перевірка використовується для присвоєння класу, виключно з метою перевірки відповідності безпеки механічних транспортних засобів учасників, та їх комплектації, згідно технічних вимог даного регламенту МСК ФІА та НСК ФАУ. 6.2. Вимоги безпеки до автомобілів. 1. Автомобіль повинен бути укомплектований: - знаком аварійної зупинки, - медичною аптечкою, - буксирним тросом довжиною від 4-х до 6-і метрів, - вогнегасником з масою заряду не менш 2-х кг с дійснім часом дії, які мають бути міцно укріпленні. 2. Дозволяється застосування шин, сертифікованих для шляхів загального користування крім спортивних. 3. Акумуляторна батарея повинна зберігати штатне місце розташування. Коли місце розташування змінене, кріплення АКБ повинно бути у відповідності до ст. 255 ст. 5.8.3, додатку “J” МСК ФІА. 4. Рекомендовано мати захисні автомобільні або мото шоломи. ГЛАВА 7. УЧАСНИКИ 7.1. Для участі в ралі водій та штурман повинні мати ліцензії ФАУ, додаткова інформація по цьому питанню за тел.. 0673719999, 0503620909. 7.2. Заявку обов,язково зробити попередньо за телефоном 0508659589, 0671060324 та подати в письмовому виді 07.06.2013 р на адмінперевірці або 08.06.13 р до 12-00 (для учасників з інших міст). 7.3. Водії беруть участь у ралі «Пікнік-2013» у індивідуальному заліку (залік у класі) та можуть входити до складу команди у заліку команд. 7.4. Під час керування, всі обов’язки і відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні. 7.5. Під час змагань суворо заборонено пілоту та штурману мінятися місцями під загрозою виключення, за винятком форс-мажорних обставин. 7.6. Екіпаж складається з 2-х осіб: пілота та штурмана. Заборонено знаходження у машині сторонніх осіб. Фіксація такого порушення тягне виключення екіпажу з ралі. 7.7. Організатор має право відмовити в участі єкіпажу без з'ясування причин. ГЛАВА 8. ЗАЯВОЧНІ ВНЕСКИ 8.1. Учасники змагань вносять заявочні внески у вигляді доброчинного внеску для розвитку автомобільного спорту на адмінперевірці 07.06.2013 р. Внески перераховуються на р/р у вигляді, який встановлює Організатор. 8.2. Розмір внеску за екіпаж: Для классу «КЛАСІК» – (з обов’язковою рекламою організатора) – 250 грн. Для классу «ДРАЙВ» та «РЕЙД» - (з обов’язковою рекламою організатора) – 300 грн. - екіпаж з інших міст (за винятком Підгороднього, Новомосковська, Дніпродзержинська) вносить 50% розміру стартового внеску (з обов,язковою рекламою організатора). 8.3. Кількість екіпажів обмежується до 120 автомобілів. 8.4. Кількість команд необмежена. ГЛАВА 9. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ. КОНТРОЛІ. КЧ. ДОДАТКОВІ ЗМАГАННЯ. 9.1 Пункти контролю складаються з: Пункт контролю часу (КЧ) – суддівський пункт на трасі, позначений відповідними знаками й вказаний у Дорожній книзі, перед КЧ можна відстоятися за 20 м до суддівської машини; Пункт контролю проходження (КП) у Дорожній книзі не вказаний, але позначений на трасі. Екіпажі отримують відмітку про факт проходження. Раптовий пункт контролю часу (РПКЧ) – у Дорожній книзі не відмічений, але позначений на трасі. У зоні прямої видимості суддів заборонена зупинка, а також, різке зниження швидкості під загрозою виключення з раллі.; Пеналізується випередження розкладу на РПКЧ понад пільгу. Пільга являє собою 10% від часу руху від попереднього КЧ (за розкладом). Запізнення на РПКЧ не пеналізується. 9.2.1 Контрольні пости позначені відповідними знаками на суддівських автомобілях. 9.2.2 За 20 метрів від пункту КЧ починається зона контролю, який буде позначений знаком. 9.2.3. Суворо забороняється перед зоною КЧ ставати у 2 ряди, аж до виключення зі змагання рішенням організаторів. 9.2.4. Контрольні пости починають функціонувати за 20 хвилин до ідеального часу проходження першого екіпажа. 9.2.5. Контрольні пости закінчують роботу через 30 хвилин після ідеального часу останнього автомобіля, збільшеного на запізнення, яке потягне за собою виключення, за винятком інших рішень організаторів. 9.2.6 Розпізнавальними знаками Спортивних Комісарів і Начальників постів будуть жовті або помаранчеві жилети та беджі. 9.3. У якості додаткових змагань використовуються ділянки зі швидкісного маневрування (ШМ) та Слаломи (СЛ). 9.4. Змагання зі швидкісного маневрування або слалому проводяться на майданчиках, спеціально закритих для загального користування. 9.5. Порядок проходження змагань зі швидкісного маневрування та слалому вказується у додаткових схемах. На ділянках зі швидкісного маневрування (ШМ) та Слаломи (СЛ), можуть застосовуватися ретардери. 9.6. Під час руху, знаходячись в автомобілі, всі члени екіпажу повинні бути пристебнутими ременями безпеки та рухатися із ввімкненими фарами ближнього світла або протитуманних фар. За невиконання вимог цього пункту – штраф 100 очок. 9.7. Якщо траса додаткових змагань (швидкісне маневрування або слалом) позначена маркерами у вигляді конусів, стрічок та покришок, то кожен дотик до маркера, зафіксований суддями факту, пеналізується додаванням до часу екіпажа 6 секунд за кожен дотик. Екіпаж, який порушив порядок проходження спеціальної ділянки, отримує подвійний кращий час, виражений у секундах. 9.8. Старт буде даватися з місця, двигун на лінії старту обов’язково повинен працювати. Фініш ділянок ШМ проводиться: для «КЛАСІК» - «базою», для «ДРАЙВ» та «РЕЙД» - буде повідомлено безпосередньо на схемі ділянки ШМ. 9.9. Хронометраж буде здійснюватися на лінії фінішу за допомогою хронометра з точністю вимірювання до 0,1 секунди. Хронометраж зупиняється при перетинанні стоп-лінії переднім бампером автомобіля. 9.10. Час, витрачений екіпажами у кожній спеціальній ділянці, виражений у секундах, є кількістю очок, набраною екіпажем на даній спецділянці. 9.11. Переможцем ралі визнається той екіпаж, який набрав найменшу кількість очок. 9.12. Порядок старту екіпажів оголошується за півгодини до старту першого екіпажу у стартовій відомості. 9.13. Будь-які виправлення чи зміни, внесені в контрольну карту та не затвердженні відповідальною особою тягнуть за собою виключення із змагання. ГЛАВА 10. СТРАХУВАННЯ 10.1. Всі водії, що керують автомобілями, повинні мати страховий поліс відповідальності перед третіми особами, який є дійсним під час проведення змагань до їх офіційного закінчення. Заявочний внесок не містить в собі оплату страхових полісів. 10.2. Організатор не несе відповідальності за збитки та шкоду, як по відношенню до водіїв та їх майна, так і за збитки, що заподіяні стороннім особам та їх майну під час проведення змагань. 10.3. У випадку аварії, водії виконують дії відповідно до ПДР та відмовляються від претензій до Організатора. 10.4. Всі учасники і водії повинні мати страховий захист від нещасних випадків на суму не менше 1000 гpн. ГЛАВА 11. ПРОТЕСТИ І АПЕЛЯЦІЇ 11.1. Кожен протест повинен подаватися у відповідності з умовами Національного Спортивного кодексу (ст. 171 МСК ФАУ) 11.2. Будь – який протест може подаватися у письмовій формі і передаватися Директору Змагання разом із сумою в 100% стартового внеску (застава). Заставу не буде повернено, якщо протест виявиться необґрунтованим. 11.3. Учасники можуть подавати апеляцію у ФАУ проти прийнятих рішень згідно з розділом ХІІІ Національного Спортивного Кодексу ФАУ. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з Розділом XII НСК. 11.4. Забороняється внесення протестів по рішенням, винесеним суддями лінії старту, суддями фінішу або суддями факту по суті виконання ними своїх службових обов’язків (ст. 149 НСК). 11.5. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з розділом XIII НСК. 11.6. Для збереження за собою права на апеляцію учасник зобов’язаний протягом години після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення. ГЛАВА 12. ПЕНАЛІЗАЦІЇ 12.1 Штрафи нараховуються тільки у очках (кожна хвилина 60 очок). 12.1.1. В контрольній карті запис робити мають право тільки судді. 12.2 Втрата контрольної карти або наявність у ній виправлень ведуть до виключенню з ралі. Відміткою на КЧ вважається подача автомобіля та контрольної карти судді на КЧ. 12.3 Екіпаж виключається з ралі: - запізнення на КЧ на 30 та більше хвилин; - запізнення загальне на трасі 30 хвилин, - за в'їзд на КВ з протилежного напрямку - за непроходження ділянки ралі, зафіксоване суддями (КП-контроль проходження) - за незупинку або непроходження ВКВ (раптовий контроль часу). за порушення Правил дорожнього руху: Перше порушення - штраф 20 очок. Друге - штраф 30 очок. Третє - виключення з ралі. а також при порушенні пп.5.8, 7.5, 7.6, 9.2.3, 9.13 даного Регламенту. Рух по трасі ралі в світлий час доби обов'язково з ближнім світлом і з пристебнутими ременями безпеки. Штраф-10 очок. У контрольній карті записи мають право робити тільки судді! Пропажа контрольної картки або наявність у ній виправлень ведуть до виключення з ралі. Норми часу між пунктами КВ вказані в маршрутних листах. Відміткою на КВ вважається подача автомобіля та контрольної карти судді на КВ. У разі прибуття на КВ раніше розрахункового часу екіпажу можна відстоятися 20м перед КВ в очікуванні позначки. За кожну хвилину запізнення або випередження розкладу на КВ (на ВКВ - тільки за випередження) - штраф 20 очок. Ралі «ПІКНІК» проводиться за принципом змінюваного розкладу (ІР). Якщо екіпаж спізнився на КВ, то до наступного КВ надолужувати запізнення не можна, тому діє вже нова норма часу з маршрутного листа. Старт на допах (слаломи, картодроми і т. д.) - з місця, з працюючим двигуном по сигналу судді. Фініш базою. На СД екіпажі («ДРАЙВ» та «РЕЙД» ) повинні бути в шоломах, у разі відсутності власних, шоломи будуть надані організаторами перед стартом СД. За торкання маркера - штраф 10 очок. За порушення порядку виконання слалому екіпажу нараховується подвоєний найкращий час у даній вправі. Переможець ралі визначається за найменшою сумою очок, набраних на дорожніх і додаткових змаганнях. Якщо у кількох екіпажів набирається рівну кількість очок, то першим вважається той, у кого кращий результат на останньому додатковому змаганні. ГЛАВА 13. ПРИЗИ, КУБКИ, НАГОРОДЖЕННЯ 13.1. Перелік призів і кубків буде оголошено перед стартом ралі. 13.2. Вручення нагород відбудеться згідно Програми змагань 09.06.2013р. Гдето в этой теме есть мое сообщение о прошлогоднем ралли. Тогда никто из клуба не поехал. На самом деле это не классическое ралли. Это даже на любительское не тянет. Там главное работа штурмана, чтобы не заблудится(и вовремя отметится на всех КВ) и работа пилота на СУ(как правило их три и это пару слаломов и может скоросное маневрирование). Его выиграть не тяжело. Мы никогда не ехали городское ралли на Соуле. Но попробывать интересно, при определенных условиях. Дорогие друзья. Хочу небольшую авантюру забабахать, ибо тупо выиграть класс уже непрет. 1) Наш Солик идет в "классик" - чисто женский экипаж. Нужена девушка разбитная, сообразительная в качестве штурмана - научим. 2) Наш Солик в "драйве" попадает в класс больше 2.0 поправилам и нужен еще бензиновый солик в класс 1,6 - и тогда мы едем командой. Желающие есть? Оба варианта прикольные. Только долго не думайте, там уже мест нету, до конца месяца думаю еще смогу впихнуть пару заявок. Потом никак.