Перейти до змісту

Авторизація  
Dimon

Зовсім скоро: Абсолютно новий KIA Sportage

Рекомендовані повідомлення

На «Столичному Автошоу 2010», офіційний дистриб’ютор автомобілів КІА в Україні, компанія «ФАЛЬКОН-АВТО», представить довгоочікуваний, Абсолютно Новий КІА Sportage.

 

КІА Sportage - cправжній європеєць, він розроблений і виробляється в Європі. За основу для створення третього покоління КІА Sportage був взятий концепт KUE. В порівнянні з попередником, новий Sportage кардинально змінився, тому абсолютно справедливим буде зазначити, що це повністю новий автомобіль.

 

Він став довшим, ширшим та нижчим, що дозволило покращити аеродинаміку. В той же час, автомобіль став легшим на 91 кілограм.

 

Перше, що приємно вражає при знайомстві – динамічний та агресивний дизайн. Їм новачок зобов’язаний головному дизайнеру КІА – всесвітньо відомому Пітеру Шрайєру. Саме він створив нове обличчя бренду КІА, з фірмовими рисами, які впізнаєш одразу. Решітка радіатора що нагадує ніс тигра, фари зі світлодіодними елементами в чорному обрамленні, зовнішні дзеркала зі світлодіодними повторювачами поворотів – все це створює неповторний, зухвалий вигляд Sportage.

 

Изображение

 

Салон нового Sportage готовий забезпечити водію та пасажирам винятковий комфорт та естетичну насолоду - гармонійний дизайн торпедо та панелі приладів, зручна педаль акселератора що дозволяє нозі відпочивати під час тривалих мандрів, підігрів сидінь, камера заднього огляду, монітор, вмонтований в дзеркало заднього огляду. Будь-який прояв суму чи печалі віджене геть аудіо система з 4 динаміками, вбудованими в дверях та 2 динаміками високих частот.

 

Изображение

 

Однією з основних переваг нового Sportage є система постійного повного приводу Dynamax, яку розробила компанія Magna. Система безперервно аналізує дані, отримані від блоку керування багатодискової муфти і в залежності від дорожніх умов – розподіляє крутний момент між осями. KIA Sportage витримає і випробування бездоріжжям – повний привід оснащений механізмом імітації блокування міжосьового диференціалу. Даний режим відключається, коли автомобіль досягає швидкості у 40 км/год.

 

Безперечно, витрата палива, є сильною стороною нового Sportage і в змішаному циклі для повнопривідного дизельного автомобіля складає 6,9 л/100 км з автоматичною трансмісією та 5,7 л/100 км з механікою. До 100 км автомобіль розганяється від 10,4 до 12,1 секунд в залежності від двигуна, типу приводу та трансмісії.

 

Саме під час «Столичного Автошоу» стане відома ціна, технічні характеристики та комплектація новачка.

 

Продовжуючи традиції, компанія «ФАЛЬКОН-АВТО» пропонує 7 років гарантії на Sportage в Україні – як символ впевненості в найвищій якості продукції КІА.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Интересно, а кто был дизайнером предыдущей версии (той, кторая сейчас продается)? :biggrin:

ИМХО, какой-то наркоман корейский :wacko:

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Интересно, а кто был дизайнером предыдущей версии (той, кторая сейчас продается)? :biggrin:

ИМХО, какой-то наркоман корейский :wacko:

 

:lol: :lol: :lol: это точно, потому что сейчас это два разных автомобиля :wacko: :wacko: :wacko:

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Называется-попробуй найти различие с Хюндай X35.....

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Называется-попробуй найти различие с Хюндай X35.....

 

Реально, они опять сделали два почти одинаковых автомобиля :wacko: :wacko: :wacko:

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Так не стоит забывать, что у последних Хюндаев и КИАшек одна база!

И те и другие разрабатываются (и поначалу выпускаются) в Корее.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Реально, они опять сделали два почти одинаковых автомобиля :wacko: :wacko: :wacko:

 

 

Так оно и есть.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Так не стоит забывать, что у последних Хюндаев и КИАшек одна база!

И те и другие разрабатываются (и поначалу выпускаются) в Корее.

 

Да это понятно,но хотелось бы немного отличий. Например шкода и фольц, машины одного концерна и на одной платформе,но ведь разнятся здорово.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
Авторизація  

×
×
  • Створити...