Dimon 113 Опубліковано 1 вересня, 2010 На «Столичному Автошоу 2010», офіційний дистриб’ютор автомобілів КІА в Україні, компанія «ФАЛЬКОН-АВТО», представить довгоочікуваний, Абсолютно Новий КІА Sportage. КІА Sportage - cправжній європеєць, він розроблений і виробляється в Європі. За основу для створення третього покоління КІА Sportage був взятий концепт KUE. В порівнянні з попередником, новий Sportage кардинально змінився, тому абсолютно справедливим буде зазначити, що це повністю новий автомобіль. Він став довшим, ширшим та нижчим, що дозволило покращити аеродинаміку. В той же час, автомобіль став легшим на 91 кілограм. Перше, що приємно вражає при знайомстві – динамічний та агресивний дизайн. Їм новачок зобов’язаний головному дизайнеру КІА – всесвітньо відомому Пітеру Шрайєру. Саме він створив нове обличчя бренду КІА, з фірмовими рисами, які впізнаєш одразу. Решітка радіатора що нагадує ніс тигра, фари зі світлодіодними елементами в чорному обрамленні, зовнішні дзеркала зі світлодіодними повторювачами поворотів – все це створює неповторний, зухвалий вигляд Sportage. Салон нового Sportage готовий забезпечити водію та пасажирам винятковий комфорт та естетичну насолоду - гармонійний дизайн торпедо та панелі приладів, зручна педаль акселератора що дозволяє нозі відпочивати під час тривалих мандрів, підігрів сидінь, камера заднього огляду, монітор, вмонтований в дзеркало заднього огляду. Будь-який прояв суму чи печалі віджене геть аудіо система з 4 динаміками, вбудованими в дверях та 2 динаміками високих частот. Однією з основних переваг нового Sportage є система постійного повного приводу Dynamax, яку розробила компанія Magna. Система безперервно аналізує дані, отримані від блоку керування багатодискової муфти і в залежності від дорожніх умов – розподіляє крутний момент між осями. KIA Sportage витримає і випробування бездоріжжям – повний привід оснащений механізмом імітації блокування міжосьового диференціалу. Даний режим відключається, коли автомобіль досягає швидкості у 40 км/год. Безперечно, витрата палива, є сильною стороною нового Sportage і в змішаному циклі для повнопривідного дизельного автомобіля складає 6,9 л/100 км з автоматичною трансмісією та 5,7 л/100 км з механікою. До 100 км автомобіль розганяється від 10,4 до 12,1 секунд в залежності від двигуна, типу приводу та трансмісії. Саме під час «Столичного Автошоу» стане відома ціна, технічні характеристики та комплектація новачка. Продовжуючи традиції, компанія «ФАЛЬКОН-АВТО» пропонує 7 років гарантії на Sportage в Україні – як символ впевненості в найвищій якості продукції КІА. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Юрчег 159 Опубліковано 1 вересня, 2010 Интересно, а кто был дизайнером предыдущей версии (той, кторая сейчас продается)? ИМХО, какой-то наркоман корейский Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
vins 16 Опубліковано 1 вересня, 2010 Интересно, а кто был дизайнером предыдущей версии (той, кторая сейчас продается)? ИМХО, какой-то наркоман корейский :lol: :lol: :lol: это точно, потому что сейчас это два разных автомобиля :wacko: Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Samouchka 138 Опубліковано 1 вересня, 2010 Называется-попробуй найти различие с Хюндай X35..... Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
vins 16 Опубліковано 1 вересня, 2010 Называется-попробуй найти различие с Хюндай X35..... Реально, они опять сделали два почти одинаковых автомобиля :wacko: Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Юрчег 159 Опубліковано 1 вересня, 2010 Так не стоит забывать, что у последних Хюндаев и КИАшек одна база! И те и другие разрабатываются (и поначалу выпускаются) в Корее. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Samouchka 138 Опубліковано 3 вересня, 2010 Реально, они опять сделали два почти одинаковых автомобиля :wacko: Так оно и есть. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти
Samouchka 138 Опубліковано 3 вересня, 2010 Так не стоит забывать, что у последних Хюндаев и КИАшек одна база! И те и другие разрабатываются (и поначалу выпускаются) в Корее. Да это понятно,но хотелось бы немного отличий. Например шкода и фольц, машины одного концерна и на одной платформе,но ведь разнятся здорово. Поділитись повідомленням Посилання на повідомлення Поділитись на інші сайти