Перейти до змісту

Artemio

Користувачі
  • Постів

    119
  • Зареєстровано

  • Відвідування

  • Переможець днів

    2

Artemio став переможцем дня 11 травня 2018

Artemio мав найпопулярніший контент!

Репутація

8 Репутация

Інформація про Artemio

  • День народження 21.05.89

Інформація

  • Ім'я
    Артем
  • Стать
    Мужчина
  • Місто
    Киев
  • Авто
    Magentis GE 2.0 White, Soul 1.6 CVVT White

Відвідувачі профілю

Блок останніх користувачів вимкнено та не відображається іншим користувачам.

  1. Інколи мийка не допомагає, коли вже там все засохло. А от жижа з воговських заправок відмивалась добре, деякі форсунки кілька разів навіть мили. Жаль завжди мало часу, скльки цікавих фото можна було зробити залипших форсунок і редукторів)) Основні признаки того, що пора мити форсунки - це поганий перехід на газ вранці (троїння) особливо в холодну пору року, літом не так явно проявляється.
  2. Так, але це пробіг за 10 місяців в таксі) Хана поки в парі з тим же КМЕ пройшла 180 тис, ще працює і всього один раз милась. Хто їздить мало в тих реально проблем з редукторами і форсунками більше. Залишки нашого «чистого» газу встигають засихати і в редукторі дубіють мембрани, а форсунки підклинюють.
  3. От фото аляска і шарк 1200 різниця в ціні 4 євро, думаю не важко здогадатись в якому газ випарується і прогріється краще) В принципі від ідеалу далеко, але на наших двигунах аляска більш менш нормально працює. Основна їх проблема велике підвищення тиску в режимі катофф, але це при великому пробізі. Не дарма виробник перестраховується і рекомендує міняти рем к-т через 50 тис км, або раз на рік. Трохи я їх понаблюдав, штук 500 алясок поставив точно.... є KME TUR який проїхав 180 тис км, аляска рекорд 140 тис) І ще мульт на балоні по нашим правилам має бути з ел.клапаном, якщо таки впровадять тех. огляд буде доречно
  4. Нууу... я ж нікому нічого не навязую і не продаю їх))))) А з приводу однакової конструкціі — це те саме, що порівнювати полотенцесушитель і радіатор опалення, по обом тече гаряча водичка)
  5. Більш стабільно тримає тиск, краще гріє газ. А пластика повно, але до Faro всім далеко)
  6. Редуктор KME TUR краще, шланги Parker, магістраль від балона Faro
  7. Головне щоб майстер розумів алгоритм роботи довприску, тому що ним нашкодити можна більше.Тому що наприклад коли умовно час вприску на 2000 об буде 10м.с то 10% довприску це 1 м.с. відповідно газовий БК віднімає 10% газу для того, щоб замістити їх 10-а % бензину, а 1 м.с. бензинова форсунка наврят відпрацює і не встигне відкритись. В підсумку суміш стане на 10% біднішою від потреби.
  8. Кількома словами все починається з автокалібровки. Її проводити тільки на добре прогрітому двигуні з вимкненими всіма споживачами(фари, клімат, підігріви)час вприску бензинових форсунок при роботі на бензині і газі має бути однаковим, час вприску форсунок Hana на х.х. Має бути в діапазоні 3.8-4.2 м.с., а множник (крива з точками) в найвищій точці на цих форсунках має бути приблизно 1,2 але не більше 1,3. Далі накатується бензинова карта я їжджу мінімум кілометрів 15-20 в різних режимах (як в повсякденному житті), потім теж саме на газу і в цей час точками зводимо бензинову і газову карту, щоб вони накладались одна на одну. Перевіряємо сканером короткострокові і довгострокові паливні корекціі, мають бути такі ж,як при їзді на бензині (наближені до нуля +-5-10%) Динаміка має бути такою, як і на бензині, бо якщо авто тупить знач щось не так А орієнтиром для витрати газу є витрата бензу, максимум +20% до бензинової
  9. Попадеться КІА в роботу, викладу фотозвіт)
  10. Чесно нема особливого бажання заробляти на форумі, колись мені тут допомагали от може й від мене, якась порада згодиться)
  11. Всім привіт! Так сталось, що почав займатись ГБО (встановлення), тому, якщо чимсь зможу допомогти звертайтесь. Соула в мене нажаль вже немає, але форум читаю постійно))
  12. Реальна ціна ВRC від 750 у.о. Але ж не кожен поїде на установку в гараж...:) На САЕРі так і виходить 16475/22=749$
  13. Їздить норм, сам на такому 50 тис проїхав, але дуже великі перепади тиску під час навантаження (прискорення) наші двигуни витягує, але для активної їзди не годиться
  14. По ГБО ніяких форсунок валтек і редуктора томасетто Аляска, мультиклапан з електромагнітним клапаном обов'язково. Електроніка з нашими двигунами справиться будь-яка, форсунки бажано Хана, Баракуда, Драгони По редуктору мінімум Шарк 1200 або КМЕ вони більш стабільно тиск тримають. А ще фільтр з відстійником для нашого газу константа. Якщо це все правильно встановлять враження від ГБО будуть тільки позитивні!)
×
×
  • Створити...