Перейти до змісту

Androll

Кондиционер. поделюсь бедой/опытом

Рекомендовані повідомлення

Доповідаю. Майстер одразу в штики сприйняв мову за "підварити" фланець. Але оглянувши місце де ущільнюється - категоричності поменшало. Реально конус фланцю і конус трубки "зїлися" достатньо. Штатне гумове кільце піджати на перший час можливо, але є ризик, що вібрація і подальша корозія + якщо кондиціонер під навантаженням вийде на 10-12 бар -  від фреону в системі лишиться "пшик". Вирішили поекспериментувати. Він поки "натягнув" ширше кільце, щось підшаманив і при тестуванні система тримає 16 бар тривало без натяків на "стравлювання". До осені поїжджу, звісно якщо раніше не стравить, а потім домовилися помити систему, компресор і вирішити як бути далі. Так що поки експеримент триває. 

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

У меня тоже сперва 2 месяца держал после первой перезаправки. А потом в момент пшик и всё.

Короче рулетка.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

38439983.jpg

фланец допи..ды, тут работает только резинка, не жлобитесь потратить на "правильное" колечко 50-100 грн и не будет вам "пшик" и через год, а то кольца с жЫгулей, потолще пихаете, ловите свой пшик, ездите пол года с пустой системой и отсутствием масла, раздупляетесь летом когда жарко, потом бежите заправляться, ловите клин компрессора или разрыв резины от пересоха, потом как следствие, идёте голосовать за зеленского.

  • Минусую... 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Та да, саме з жЬІгулів, і бу-шне - перевірене часом ;)
Якщо трубка не зафіксована стало на своєму місці - то скільки б гумове кільце не вартувало і навіть було б не зеленське, як на фото - воно має лишень ущільнювати зазори між зафіксованими металевими конструкціями. Ну як клоун має лишень веселити у призначених для того місцях. А якщо клоун не на своєму місці, чи той, кільце між не фіксованими поверхнями - то питання часу як довго воно там буде тертись. Але певно не весь відведений на то термін, доведеться міняти. Я не знаю що саме зробив майстер, але поки не зафіксував плашкою трубку як єдине ціле - не заспокоївся. Час покаже. Принаймі мені достатньо його гарантії, що якщо саме в цьому місці "випшикає" - наступний фреон буде його коштом.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Вставленный кловун внизу упирается в сужение, сверху он придавливается конусом фланца, а резинки спецовые, т.к. держат резкий перепад в 100 градусов не теряя упругость в агрессивной среде и давлении до 20 бар, по крайней мере мне хочется в это верить катаясь за ними через пол города и отдавая по 100 грн)

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Давайте полишимо використання політичних забарвлень і фарб у наших постах - мені цікавий і потрібний кожен з активних дописувачів Форума, тому давайте не будемо використовувати вирази і риторику, що може нас роз'єднувати, а більше сконцентруємося на питаннях, що нас усіх тут об'єднує - це експлуатація наших авто.  Усі політично-забарвлені питання з'ясовуйте за потребою у приватних повідомленнях і переписках, але воно того не варте. Поки прошу... і слідкую

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Прийнято. Просто у мене з "опонентом" по гумовому ущільненю схоже саме в іншій площині погляди збігаються і це об'єднує. Але згода з тим що "клоунаду" слід виносити за дужки форуму. Дяк за терпимість і толерантність.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

@zra те що вони витримують  - це все має бути в площині термодинаміки. А от трубка, що не фіксована "намертво", бо конус зїдено часом, чи корозією, чи і тим і тим - призводить до фізичних навантажень, які з часом її зношують. Плюс вода, пил, бруд потрапляють в зазори між конусом і плашкою і тією ж вібрацією і корозією погіршують стан. Сенс зварювання - не герметизація, а фіксація з'єднання трубка-плашка. А всі вібрації і коливання двигун-радіатор має гасити шланг всією своєю довжиною, а не з'єднанням з гумовим кільцем. Ну то ви мабуть то все і так знаєте.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти
1 час назад, Луос сказал:

@zra те що вони витримують  - це все має бути в площині термодинаміки. А от трубка, що не фіксована "намертво", бо конус зїдено часом, чи корозією, чи і тим і тим - призводить до фізичних навантажень, які з часом її зношують. Плюс вода, пил, бруд потрапляють в зазори між конусом і плашкою і тією ж вібрацією і корозією погіршують стан. Сенс зварювання - не герметизація, а фіксація з'єднання трубка-плашка. А всі вібрації і коливання двигун-радіатор має гасити шланг всією своєю довжиною, а не з'єднанням з гумовим кільцем. Ну то ви мабуть то все і так знаєте.

Слишком много допущений, но совет из 4 человек которые давно этим занимаются отметил, что завальцовка это поп..зды.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти
16 минут назад, zra сказал:

Слишком много допущений, но совет из 4 человек которые давно этим занимаются отметил, что завальцовка это поп..зды.

мне меняли 3 разных прокладки. сперва визуально вроде как даже держало. но как только мастер брал и легонечко шевелил трубку (а она в бывшей завальцовке гуляла как падшая женщина) тут же появлялись пузырьки. перебрали разные по толщине прокладки. хотя и родная тоже была очень даже живой на вид. но не держало. когда вставляли новую трубку - сперва сильно вставили до упора, а потом подтянули фланец - он еще утопил сильнее.

новая трубка держит уже больше года. 

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти
33 минуты назад, zra сказал:

Слишком много допущений, но совет из 4 человек которые давно этим занимаются отметил, что завальцовка это поп..зды.

Не знаю що ви віднесли до "допущення" і до завальцювання, менш з тим я ж і написав що маю експеримент, а не готове рішення.... Побачимо, напишу відверто рано чи пізно. І навіть коли щось наварювати, завальцьовувати і взагалі робити - важливо ж і руки,які то роблять. Бо часом  прості дії деякі руки роблять так, що результат буде будь як до тієї "звезди", що починається на Пі.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти

×
×
  • Створити...