Перейти до змісту

vermat

Тепер і в мене є душа

Рекомендовані повідомлення

Всім привіт, трішки моєї історії:

 

Першою машиною в мене була Форд Фієста 1991 року - особливо сказати нічого -  маленька, старенька, мало їсть, але і не дуже й то їде... Поїздив 3 місяці, можна сказати, що погрався і хватить.

Через кілька років купив VW Golf III 1996 року, потім Opеl Combo 2005 1.3 CDTI - лише позитивні емоції, все супер. Але трошки більше ніж за 3 роки захотілося чогось кращого і динамічнішого...

 

Продав Орла і придбав  VW Golf IV Variant 1.6 TDI  2011 року випуску в дуже хорошій комплектації - було майже все і асистент автоматичної парковки, і камера, і підігріви всього, що можна гріти і т.д. і т.п. 

В планах на машинку було поїздити років 5, все наче влаштовувало, але через пів року "геніальний" витвір інженерів ВАГа - DSG 7 повідомив на екрані про помилку. Поміняв маховик, щеплення, корпус мехатроніка. Трошки помучився, не все з першого разу запрацювало, але то таке.... Було все це в дуже непідходящий момент - народилася донька і потрібно було кучу всяких штук в роддом привозити, дружину забирати і т.д. :mad:

 

Думав собі, що оскільки майже самий дорогий ремнот вже зробив, то тепер можна їздити спокійно і все буде ок. Але через місяць машинка підвела вдруге, а момент був ще складніший - моя місячна дитина попала в лікарню. Знову DSG!!! :mad:  :mad:  :mad:   Хоча цього разу за день по гарантії зробили, але, як то кажуть, любов пройшла... Ще трошки поїздивши, задумався про продаж гольфика. 

 

Коли купував гольфа, заганяв на діагностику до знайомих на СТО, технічна частина норм, підвіска норм, двигун шепче, маляр подивився - сказав: бампер і пасажирські дверцята. Наче норм. Коли продавав - пройшов діагностику по повній програмі))). Дізнався багато нового, і від того бажання продати тільки посилювалося. 

 

Передивившись кучу відео на Ютубі, типу Ельдара та Автохлам та озброївшись товщиноміром, почав шукати собі наступне авто. Вже давно хотів Санта ФЕ десь так 2008 року. Але за прийнятною для мене ціною були лише "жмурі", хоча на перший погляд виглядали досить бодренько. 

 

В результаті, я вирішив, що зараз покупку Санта Фе відкладу і просто візьму щось живеньке. Передивився кучу хламу за саму різну ціну. Це були: тойоти кемрі 40-вки, туксони й елантри, реношки, сітроєни, шкоди... Втомившись від брехні перекупів, випадково потрапив на наче непогане оголошення по продажу KIA SOUL.  Інфа в оголошенні не відповідала дійсності, гуділа турбіна, пробіг був явно скручений, хоча перекуп запевняв, що продає його майже родич ))) Взагалі, всі перекупи чудово знають власників машин, це їхні родичі або друзі, дуже багаті, мають кілька машин і ця майже не їздила і часто продають, бо просто відпала потреба в машині, або моряки, або за кордон їдуть. Ну це таке, щось я відволікся. Вцілому Соул сподобався. Подивився ще кілька і знайшов свого.  1,6 бензин + газ, механіка, 2010 року випуску, реєстраці в 2011, все просто.

 

При виборі авто, хотілося щось таке, що максимально далеко від негативних моментів по Гольфу.

 

Трошки вищий кліренс - вагомий плюс. Та й база коротша.

 

По коробці - для себе вирішив: або механіка - або класичний автомат. Всілякі роботи і варіатори та ДСГ - від лукавого. Можна брати лише, якщо це нова машина. На соулі - механіка.

 

Двигун в КІа дость не дорогий в експлуатації в порівнянні з гольфом. В гольфі ремінь ГРМ та помпу замінити - задоволення не з дешевих.

 

Задня підвіска на гольфі - багато-важільна, а тут балка... Куди вже простіше:)

 

Свого Соула купив не в перекупа, машинка в рідній фарбі, хоча потребує незначного ремонту пасажирських дверей, на підході щеплення, але це не дуже хвилює - тут воно в 10 раз дешевше))). 

 

Взяв машинку майже місяць тому. Проїхав десь 2,5 т.км. 

Після покупки - зробив регулювання клапанів, замінив шарову опору та пружину. Зробив тонування та докупив автобокс на дах, так як з газом багажничок маленькуватий.

 

В планах: замінити задні пружини, барабани з колодками, передні диски з колодками і ще кілька дрібниць.  Зараз пробіг 160 т. і що диски, що пружини з стійками ще рідні. Руль в міру витертий, трошки облізла фарба на ручках. Вцілому стан відповідав ціні.

 

Враження по машині:

Все пізнається в порівнянні. На розгін до 60 краще ніж дизельний гольф, але на трасі набагато тупіша. Підвіска: на дуже поганій дорозі Соул краще, на нормальній - звичайно Гольф.  Соул простіший у всьому, але і дешевший.

 

Підсумовуючи, я задоволений, думаю Соул мабуть один з кращих варіантів враховуючи ціну/якість/практичність. 

Щодо комплектацій та приємних "плюшок" - вони радують преші кілька місяців, потім авто перетворюється в транспорт і головне, щоб безперебійно виконувало цю фінкцію.

  • Like 4

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

 

 


Після покупки - зробив регулювання клапанів

Вот это очень правильный шаг, учитывая пробег и ГБО.

 

 


замінив шарову опору та пружину

Одну пружину?

 

 


щоб безперебійно виконувало цю фінкцію.

Это точно к Соулу, надежность и дешевизна обслуживания это самая сильная сторона Соула.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Прийшлось замінити одну, бо мусив терміново їхати, була БУ. А з моєю взагалі цікава ситуація вийшла. Вискочив один виток (+ фото)

post-5189-0-90615400-1503290276_thumb.jpg

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Изучай форум и не спеши покупать ориг.пружины, лучше уже сразу усиленные ставить. Чтобы прикрепить фото зайди в расширенную форму ответа

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Ну что,Петр.Поздравляю с покупкой и вливанием в наши ряды!Ценителей душ.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Кстати ,Петр -огласи характеристики приобретённой Души!Год,комплектация,цвет,плюшки!Приятная информация!

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Дякую за привітання!

 

Сьогодні мвсяць як в мене Соул. Проїхав трошки більше 3000 км.

Особливо задоволений машинкою після поїздки в Кіровоградську область. Їздив в Новоукраїнку через Умань-Добровеличівку... Доріг там немає. 40 кілометрів їхав більше години. Попередні мої машини мабуть там не проїхали б.

Назад вертався через поле по грунтовій/жорствяній дорозі, як виявилося на 20 хв швидше.

 

По машині ще досить багато потрібно зробити:

Найблище ТО - окрім масла і фільтрів варто замінити антифриз та тормозну рідину (таке відчуття що ці рідини ще з заводу).

Потрібно замінити передні тормозні диски з колодками (диски з 2010 року, пройшли 160 т.)

Задні барабани з колодками (вискочила пружинка, що колодку прижимала. Коли розбирав барабан - стан його не дуже сподобався).

 

Також в планах: підсилені пружини з амортиками на зад - сильно просів, та ще й газовий балон додає ваги.

Скоріш всього і на перед щось потрібно буде подумати, чи просто нормальні пружини з проставками чи без, ще почитаю форум.

І звичайно потрібно купити захист - після останньої поїздки чудом піддон цілий.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Потрібно замінити передні тормозні диски з колодками (диски з 2010 року, пройшли 160 т.)

160 тыщ родные диски не проедут. их уже меняли 100%. разве что если 99% пробега - трасса.

штатные тормозные диски очень мягкие - при городской езде уже к 40 тыщ. требуется основательная проточка, а к 80 тыщ - замена.

Також в планах: підсилені пружини з амортиками на зад - сильно просів, та ще й газовий балон додає ваги.

Скоріш всього і на перед щось потрібно буде подумати, чи просто нормальні пружини з проставками чи без, ще почитаю форум.

І звичайно потрібно купити захист - після останньої поїздки чудом піддон цілий.

 

нечо тут думать - нужно ставить усиленные пружины. штатные предназначены для езды по европейским дорогам. без газового баллона  :yes:

зимой особенно оценишь!

 

а проставки - это зло. они не демпфируют ударные нагрузки, а передают всю энергию удара в кузов. только пружины!

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

 

 


160 тыщ родные диски не проедут. их уже меняли 100%. разве что если 99% пробега - трасса. штатные тормозные диски очень мягкие - при городской езде уже к 40 тыщ. требуется основательная проточка, а к 80 тыщ - замена.

Андрей, не путай человека. У него не дизель и не автомат, а бензин на МКПП, да ещё и с ГБО (что подразумевает спокойную и экономичную езду). 160 тыс. км. родные тормозные диски вполне могут проехать, другой вопрос, что их толщина уже будет заметно меньше допустимого минимума, но тормозить будут, главное не в пол со 160 км/ч. Я на своих проехал 109 тыс. км., города больше 70%, да ещё я их и протачивал. С неоригинальными колодками они, кстати, и изнашивались заметно меньше. Да и на форуме у нас отписывались, что значительно больше 100 тыс. км. проезжали на родных дисках. В любом случае при замене нужно обратить внимание на маркировку, если диски оригинал, то 99% это сток из салона.

 

 


Задні барабани з колодками (вискочила пружинка, що колодку прижимала. Коли розбирав барабан - стан його не дуже сподобався).

К такому пробегу колодки и барабан уже скорее всего есть смысл менять, особенно если барабаны не обслуживались как следует, так же я бы поменял все пружинки внутри.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Всем привет! Принимайте ещё одного "сослуживца". Зовут Виталием, надеюсь на хорошее общение)

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Всем привет! Принимайте ещё одного "сослуживца". Зовут Виталием, надеюсь на хорошее общение)

Не с того начинается общение...

b72711ca3301.png

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

...а я за 2 місяці вже 5 т.км проїхав. На попередніх машинках набагато менше їздив. Десь на форумі бачив, що "база" - це непахане поле для удосконалення. От і в мене на кругленьку суму планів набралося, але спочатку б довести до нормального стану технічну частину, а там вже можна буде і погратися.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

А ось і фото моїх тормозних дисків, все ж таки схоже, що вони ще рідні.

post-5189-0-63921000-1507531503_thumb.jpg

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти

×
×
  • Створити...