Перейти до змісту

Авторизація  
mrdi10

Заміна пильника шруса зовнішнього

Рекомендовані повідомлення

Добрий вечір. Сьогодні побачив на пильнику шруса грязь, виявилось смазка. Порвавсь зі сторони коробки, біля стяжки. При огляді побачив, що з іншої теж саме, але смазку не видавило. Оригінал 49595-2K050 та 49595-2К000 коштує більш 600 грн. Питання. Хто-небудь ставив пильник PMC PXC-WC103, Spidan 21866 або Malo 52348? Наскільки легко зняти шрус (бо пишуть нерозбірний)? Якщо я не помиляюсь то діаметр пильника 23.5 і 79.3 мм та висота 104.9 мм.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Там походу еще и всю смазку надо заменить, т.к. она при порваном пыльнике постепенно превращаяется абразив в связи с чем шрус может закончится.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Я от вибір пильника зробить не можу. Криша їде))))) У неті різні дані по діаметру і т.д. А смазку потрібно буде замінить. У бенз. помить і т.д.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Lobro 305004 замовив. Коли заміню викладу фото. Надіюсь зніму шрус.

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Тока же не гаси его тупо молотком, а через медную проставочку.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Тока же не гаси его тупо молотком, а через медную проставочку.

Я планую заміни і внутрішні і зовнішні пильники. Також сальники коробки. Не хочу сто разів лазить. Можливо надіну зовнішній пильник знявши внутрішній шрус. Питання у тому, де знайти стяжки демфера які його фіксують на валу правому??!!!

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

А старые по второму кругу использовать никак?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

А старые по второму кругу использовать никак?

Можливо вони у мене надірвались при заміні шарових. Одну замінив недавно, а іншу два місяці тому. Коли повертаєш цапфу (чи як там вона називається - можливо ступиця) вбік при зніманні ричага. 

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Не я про стяжки демпфера.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Не я про стяжки демпфера.

Я ще не дививсь, можливо і можна. Але вони зажимаються пасатижами. Подивимось.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Приїхали пильники Lobro 305004. От тільки щось вони різні. Хто як думає, де фейк)))

post-2983-0-36229200-1422732093_thumb.jpg

post-2983-0-27311400-1422732482_thumb.jpg

post-2983-0-10772600-1422732881_thumb.jpg

post-2983-0-78544700-1422733219_thumb.jpg

post-2983-0-89692900-1422733852_thumb.jpg

post-2983-0-15775200-1422734246_thumb.jpg

post-2983-0-08524700-1422734633_thumb.jpg

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

А год выпуска одинаковый и завод, если указан? Я смотрю даже коробки отличаются.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

На одной вказано 07.23.14 на іншій нефіга) пильник який має маркування зверху покритий ніби парафіном, як сайлентблоки стабілізатора оригін. А інший пильник тупо ніби глянцевий.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

На фото з нету видно, де є маркування на пильнику. Дата на коробці.

Доречі. Різниця навіть у пакеті зі смазки. На том який ніби не ориг.неідеальний шов проклейки та відсутній номер порядковий.

У понеділок внутр.пильники приїдут. Той же фірми. Подивимось.

post-2983-0-23576200-1422740720_thumb.jpg

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Так это тебе так доставили при заказе в одном и том же магазине? Не берусь утверждать на сто процентов, но слухи такие, что хорошие на ощупь должны быть какбы пластиковые, а резина якобы не то.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

На ощупь почти однакові ніби пластик. Я поверну один 100%.

Це інтерет магазин де я часто купляю. Перевірим їх на чесність у понеділок. Я переглянув десяток фото цього виробника в неті. Висновок один. На пильнику повинне бути маркування, дата на коробці, номер на смазці.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

внутри шруса есть (должно быть) стопорное кольцо! вывернув/срезав старый пыльник удали ветошью старую смазку и попробуй вывести с зацепление ст. кольцо. далее после легкого удара молотком шрус должен сняться. опыту: 1) порыв пыльника гарантия 80% скорая гибель шруса (даже после мойки песок остается и делает своё дело) 2) снять без повреждений шрус шанс 50/50.

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

внутри шруса есть (должно быть) стопорное кольцо! вывернув/срезав старый пыльник удали ветошью старую смазку и попробуй вывести с зацепление ст. кольцо. далее после легкого удара молотком шрус должен сняться. опыту: 1) порыв пыльника гарантия 80% скорая гибель шруса (даже после мойки песок остается и делает своё дело) 2) снять без повреждений шрус шанс 50/50.

Я знімав шрус з Каді 2.0. дуже легко. Подивимось. Але пильник у мене чуть надірваний, який зараз намертво ізолентою замотано у місці надриву.

От тільки проблеми з вибором пильників. Учора переміряв діаметри і вийшло наступне:

Пильник внутрішній: d24/ d76/ h97. (можливо d75-76мм)

Пильник зовнішній: d25/ d76/ h93. (можливо d75-76мм)

Заміри висоти зроблено на встановленому пильнику. Можливо в упаковці він вищий на пару мм.

 

Проблема в тому що в неті інф. неправдива і я замовив пильники не ті)))))))))))))))))) Ну внутрішні точно неті.)))

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Зробив висновок.

Діаметр вала привода лівого 24мм. Посадочна канавка 22,5-23 мм.

 

Зовнішній діаметр шруса внутрішнього 76мм. Посадочна канавка 73,5 мм.

Зовнішній діаметр шруса зовнішнього 76мм. Посадочна десь 74,5-75 мм.

 

Пильник Lobro 305004 стає класно зі сторони вала, зі сторони шруса зовнішнього потрібно купити хомут інший. Той

що у комплекті на пару міліметрів не дожимає пильник. Тимчасово встановив хомут той що на фото.

 

Для зовнішнього шруса, помивши його, оскільки знять не вийшло, змазав смазкою, що у комплекті з пильником.

Внутрішній шрус перемив і змазав Mobilgrease XHP 222 Special, близько 100 мл.

 

Шрус ніби нормальний, хоча раніше, при різкому повороті в право одного разу я почув хруст короткий. Можливо я його спас. Води було 2-5мл. у пильнику.

 

Хомути, що на внутрішньому шрусі, залишив ті що й були.

post-2983-0-67130100-1423223064_thumb.jpg

post-2983-0-56680000-1423223073_thumb.jpg

post-2983-0-05097000-1423223079_thumb.jpg

post-2983-0-17007800-1423223084_thumb.jpg

post-2983-0-31813500-1423223090_thumb.jpg

post-2983-0-44774900-1423223098_thumb.jpg

post-2983-0-31691400-1423223103_thumb.jpg

  • Like 2

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Познавательно, особенно с учетом приведенных размеров посадочных мест для пыльников, позволяет провести все подготовительные по покупке расходников без необходимости лезть под авто плюс расширяет спектр применяемых пыльников-аналогов. 

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
Авторизація  

×
×
  • Створити...