Перейти до змісту

Авторизація  
Луос

Распіновка OBD2

Рекомендовані повідомлення

Не знайшов пошуком, тож поки нова тема.
Все почалось з того що мій перший, потім другий і потім друга третій OBD сканер (Launch) не змогли прочитати мого Soul AM 1.6 CRDI MT6.

Ті самі "приблуди" на іншому Соулі, правда 11го року, але все одно рестаїл - чудово читають авто. Можливо далеко не все, але бодай певну інфо витягують.
Викрутив фішку і "подякував офіціалам", що хоча б 4/5 з 16 ноги не поміняли місцями, або не кинули на 7/15 ноги. У мене ж і 2-10, 6-14 і 7-15 клеми порожні. Провода перетикнули в інші роз'єми. 
Тепер питаннячко - хто може сказати по кольорах проводів який куди має іти в оригіналі? або де можливо схему глянути?
PS не здивований що так роблять офіціали, вже не вперше стикаюсь. Здивований що не знайшов теми відповідної. Перший продаж автівки Рівненським автодилером - піііііііі.....

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

26 минут назад, Луос сказал:

Не знайшов пошуком, тож поки нова тема.
Все почалось з того що мій перший, потім другий і потім друга третій OBD сканер (Launch) не змогли прочитати мого Soul AM 1.6 CRDI MT6.

Ті самі "приблуди" на іншому Соулі, правда 11го року, але все одно рестаїл - чудово читають авто. Можливо далеко не все, але бодай певну інфо витягують.
Викрутив фішку і "подякував офіціалам", що хоча б 4/5 з 16 ноги не поміняли місцями, або не кинули на 7/15 ноги. У мене ж і 2-10, 6-14 і 7-15 клеми порожні. Провода перетикнули в інші роз'єми. 
Тепер питаннячко - хто може сказати по кольорах проводів який куди має іти в оригіналі? або де можливо схему глянути?
PS не здивований що так роблять офіціали, вже не вперше стикаюсь. Здивований що не знайшов теми відповідної. Перший продаж автівки Рівненським автодилером - піііііііі.....

 

йцукен.jpg

 

 

у Вас что-то намучено ибо ланчем всё читается, у меня единственное, что не прочиталось так это иранский samand

  • Дякую 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти
48 минут назад, Луос сказал:

не здивований що так роблять офіціали, вже не вперше стикаюсь

это делают намеренно. чтобы без спец. переходника никто не мог подключится к мозгам и прописать новый ключь. некий вариант противоугонки. другой вопрос что обычно после перепиновки ОБД делают и отдают хозяину переходник под стандартную распиновку для диагностики. 

 

угонщики не будет морочится и курить мануалы где какой пин ДОЛЖЕН стоять - он подключил комп, а мозги не видит - прописать ключь и завести машину по быстрому уже не получится. Пойдет искать другой вариант.

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти
1 час назад, zra сказал:

 

йцукен.jpg

 

 

у Вас что-то намучено ибо ланчем всё читается, у меня единственное, что не прочиталось так это иранский samand

Думаю що 2012 рік без змін в цьому питанні, але у мене 7-15 порожні. Ані K-Line, ані CAN H/L.... Дякую за схему, зранку подивлюсь що там до чого.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти
Только что, Луос сказал:

Думаю що 2012 рік без змін в цьому питанні, але у мене 7-15 порожні. Ані K-Line, ані CAN H/L.... Дякую за схему, зранку подивлюсь що там до чого.

я ссылку скинул на все года и мануалы АМ

  • Дякую 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

@Androll Та наче для "професійних" крадіїв - то не проблема перепіновані. Ба більше якщо і робити щось з "блокуванням" колодки ОБД - краще вже на сигналізації рвати цифрові кабелі, що йдуть на ОБД. ІМХО - виключно гемор власнику. 

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти
6 часов назад, Луос сказал:

@Androll Та наче для "професійних" крадіїв - то не проблема перепіновані. Ба більше якщо і робити щось з "блокуванням" колодки ОБД - краще вже на сигналізації рвати цифрові кабелі, що йдуть на ОБД. ІМХО - виключно гемор власнику. 

90% угонов делаются "по быстрому" - где-нить возле супермаркета или бизнес-центра. 

сперва один проникает в машину, подключает сканер через диагностический разъем, прописывает новый ключ, а потом второй заводит и спокойно уезжает. на все про все у них уходит 3-5 минут. чтобы без шухера и лишнего внимания. а теперь представь что сканер не подключается и ключ не прописывается. они что тут же начнут разбирать проводку и искать нужные пины? да просто бросят машину и пойдут за другой

вот видео как реально ушла машина:

 

понятно, что если захотят угнать конкретную машину (например под заказ) не спасет ничего.

в крайнем случае утащат на эвакуаторе и где-нить в подземном гараже разберутся с ней окончательно

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Господа - чтобы по-быстрому не угнали авто, надо с OBD разьемом поработать (поменять распиновку) и тогда это будет один из уровней защиты авто от угона

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

@Androll от вся цяцька з соулом та і з сідами, а якщо їдуть за кіа, то не сідають в беху, в тім що тикають не в обд2, а у ЕМ11 роз'єм. Трохи далі за зчепленням лівійше стоїть...... Ну так від людей в темі ;)

У мене ще по ходу і кольори проводів не збігаються з мануалом. Три червоних, між собою не дзвоняться, один живлення. А ЕМ11й все на місці (поки що), і CANи всі і решта. ;)

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

По киа -на многих авто (америкосы) в комплектации иммо отсутствует, поэтому блокировка диагностического разьема не поможет. Надо делать хорошую противоугонку ...

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
Авторизація  

×
×
  • Створити...