Перейти до змісту

Авторизація  
mrdi10

Заміна пильника шруса зовнішнього

Рекомендовані повідомлення

Зробив висновок.

Діаметр вала привода лівого 24мм. Посадочна канавка 22,5-23 мм.

 

Зовнішній діаметр шруса внутрішнього 76мм. Посадочна канавка 73,5 мм.

Зовнішній діаметр шруса зовнішнього 76мм. Посадочна десь 74,5-75 мм.

 

Пильник Lobro 305004 стає класно зі сторони вала, зі сторони шруса зовнішнього потрібно купити хомут інший. Той

що у комплекті на пару міліметрів не дожимає пильник. Тимчасово встановив хомут той що на фото.

 

Для зовнішнього шруса, помивши його, оскільки знять не вийшло, змазав смазкою, що у комплекті з пильником.

Внутрішній шрус перемив і змазав Mobilgrease XHP 222 Special, близько 100 мл.

 

Шрус ніби нормальний, хоча раніше, при різкому повороті в право одного разу я почув хруст короткий. Можливо я його спас. Води було 2-5мл. у пильнику.

 

Хомути, що на внутрішньому шрусі, залишив ті що й були.

Месяц назад при осмотре ходовой заметил две небольшие трещинки в районе обжима большим хомутом пыльника наружного ШРУСа левой полуоси, и легкое масляное запотевание в районе трещинок ( без разброса смазки в окрестностях). Соответственно был заказан и куплен пыльник (аналог Lobro 305004 по рекомендации Виталия (mrdi10), за что ему отдельное спасибо. По проторенной им же дорожке была снята полуось, через снятие внутр.ШРУСа был заменен поврежденный пыльник на наружном. Смазку в обоих ШРУСах не менял, оставил заводскую по причине практически идеального состояния последней (ни малейших изменений в консистенции, цвете смазки не обнаружено и это, на секундочку, после 174тыс.км пробега, потому всю смазку с внутренней поверхности поврежденного пыльника почти полностью перенес на поверхность и полости ШРУСа, и затем надел новый пыльник, обжав новыми хомутами с комплекта. Фото проведенных работ не делал: холодно, да и достаточно их (фото) в этой теме выше. Полезным будет отметить, что использованный Виталием аналог пыльника подходит и на полуоси Соула ФЛ.

  • Like 1

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

"обжав новыми хомутами с комплекта" у тебе вийшло зажать пильник хомутом з комплекта, що зі сторони колеса ставиться? Чи все ж таки замовив VAGовсткий на 81,5?

 

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Мне пришел вот такой пыльник post-2983-0-15775200-1422734246.jpg(с картинками на коробке), пыльник натянулся плотненько, хомуты тоже, правда в холодный гараж пыльник с хомутами занес умышленно в самый последний момент, перед этим они дома при температуре +21градус, может из-за этого и натянулись... а на счет размеров, честное слово не проверял. почитал форум, заказал, получил, установил, упс... налезло, а что не должно было?

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

100% хомут не затисне пильник у товщій його частині. Оригінальний хомут 82 мм (10мм ширина), з нержавійки, я купляв 81,5 мм (9 мм ширина), оскільки у комплекті 305004 йде 84,5 здаеться. На ньому написано. Він не може фізично зажати хомут.

 

Перевір, бо я не знаю хто тобі робив заміну, бо попаде вода п...ц.

 

І ще, на пильнику було написано Лобро?

 

По принципу пильник з товщої сторини не повинен натягуватись плотно. Бо він на якісь мм чуть більший, але хомутом 81,5 мм зажимаєтсья намертво.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Розмір 84,5 мм якщо не помиляюсь. Хомут 81,5 мм зажме діаметр 82 мм, а от що у комплекті ні. Це 100%. Можливо шруси різні.?!

post-2983-0-61054900-1453203807_thumb.jpg

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Отвечу по порядку - пыльник налез, но не легко, пришлось аккуратно натягивать, хомут (большой) тоже налез с усилием, кусачками стянулся и стянулся он основательно, пыльник больше какой-то пластмассовый на ощупь, хомуты мои блестели лучше, чем те,что на фото. На коробке было кажется написано Лоебро, коробка была с картинками, сейчас не найду. потому как выбросил. Проверить если и смогу, то только маленький, больший хомут основательно прячется в теле ступицы.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Я колись писав, що мені прийшла колись підробка. Можливо шруси різні.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Я колись писав, що мені прийшла колись підробка. 

Ты хочешь сказать, что она пришла и мне :)

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Ні))))) У мене 49595-2К050 та 49595-2К000 пильники ориг. До 01.06.2010 року по екзісту. У тебе на екзіст не підтягує зовн.пильники.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

 У тебе на екзіст не підтягує зовн.пильники.

Причем напрочь... на ФЛ бери всю гранату, и кошка не ходи. Кстати, у меня в комплекте не было стопорного колечка (или его какой-то оболтус где-то на складе при проверке потерял), и мое установленное ЛОебро катит на Сиды и ПроСиды с аналогичными нашему двигателями и коробкой, плюс сообщение на нашем форуме плюс относительно демократичная цена на Экзисте - может просто подфортило, теперь будет интересен ресурс новоустановленного "Лоебра", буду отслеживать.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Колечко сп.....лі)))) У дирочку випало) У мене пильники 40тис.км. проїхали. Як нові.

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Приветствую! Тут писалось про осевой люфт валов, так вот,он должен быть или нет? походу этот искомый грохот от него...

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Приветствую! Тут писалось про осевой люфт валов, так вот,он должен быть или нет? походу этот искомый грохот от него...

если никто не отвечает,значит дурацкий вопрос)))

разобрался,убитые шаровые...

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Не всегда так что вопрос дурацкий иногда сложно чет внятное сказать :)

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Приветствую! Тут писалось про осевой люфт валов, так вот,он должен быть или нет? походу этот искомый грохот от него...

Полуось двигається до коробки від коробки бо конструкція така шруса внутрішнього, а зі сторони зовнішнього шруса, все ж вал з штопорним кільцем неідеально ж зафіксований у шрусові. Люфт буде по-любому. Я от надививсь відосів та перевірив стан шрусів. Узяв розвідний ключ, зажав вал та взявшись за гранату внутрішнього шруса, почав її крутити. Все ж є люфт з правої сторони у 2 рази більший ніж ліва. Не зря пригає щось при розгоні. І це при 353000 км)) Тепер 3500 світить внутрішній. Щодо зовнішнього, то є люфт, але на 2-3 може градуса.. Вони не шкребуть, норм) Цікаво те, що я двічі міняв пильник лівого зовнішнього та відповідно заміняв змазку внутрішнього...і він більш цілий. Можливо суть у довжині валу правого шруса?!

Поділитись повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
Авторизація  

×
×
  • Створити...